مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

ثبت نام آنلاین سفرهای نوروزی بازنشستگان

مطالب پربازدید

سفرهای نوروزی بازنشستگانمدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری (جمشید تقی زاده) گفت: از هفته آینده به صورت آنلاین سایت سفرهای نوروزی برای بازنشستگان کشوری باز می شود.

تقی زاده در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته اظهار کرد: تلاش می کنیم خدمات خوبی در ایام عید نوروز در هتل های تحت پوشش به بازنشستگان عزیز ارائه داده شود. خدمات داخل هتل ها در بخش غذا با تخفیف ۲۰ درصد و در بخش اقامت نیز با ۵۰ درصد تخفیف برای بازنشستگان و همراه ارائه می شود.

سامانه تورهای آنلاین سفر برای بازنشستگان به منظور محقق شدن شعار ”در خانه نمانیم” برای بازنشستگان طراحی و راه اندازی شده است. به پیشنهاد وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۵۰ هزار سهمیه سفر به ۲۰۰ هزار سهمیه سال ۹۷ اضافه شده و هماهنگی های لازم هم صورت گرفته است تا این خدمات از ابتدای اسفندماه در قالب سفرهای نوروزی برای بازنشستگان ارائه شود.

برگزاری تورهای مسافرتی با حمایت و نظارت مستقیم صندوق بازنشستگی کشوری، به شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی پرشین گلف به عنوان مجری واگذار شده است.

مطالب پربازدید

برنامه مسافرت های نوروزی در قالب پکیج های ویژه برای رزرو آنلاین و در جهت رفاه حال بازنشستگان عزیز تحت پوشش، در سایت این شرکت به نشانی www.ittic.com قرار داده شده است.

همچنین زهرا زاده غلام (مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری) گفت: بازنشستگان و موظفین عزیز می توانند برای استفاده از تورهای مورد نظر خود به سایت شرکت ایرانگردی و جهانگردی به نشانی www.ittic.com، سایت خاتم تور مربوط به شرکت پرشین گلف به نشانی www.khatamtour.ir و همچنین سایت شرکت سفر کارت ملی به نشانی baztour.ir مراجعه کنند.

هر یک از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری با یک نفر همراه در طول دوران بازنشستگی می توانند ۳ بار از تسهیلات سفر استفاده کنند. این تسهیلات امسال برای یک بازنشسته و فرد همراه به ۷۴۰ هزار تومان افزایش یافته که در زمان ثبت نام و خرید آنلاین این مبلغ از مجموع هزینه تور این عزیزان کسر می شود.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا