مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

رونمایی از کامل‌ترین نقشه شهر تهران؛ هفته آتی

مطالب پربازدید

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران از رونمایی از کامل‌ترین نقشه شهر تهران همراه با جستجوی گسترده طی هفته‌ آینده خبر داد.شهرداری تهران

میرزایی در دومین  نشست هم اندیشی  نخبگان شهر تهران با حضور صاحبنظران شهر هوشمند، گفت‌: کامل‌ترین نقشه تهران به همراه امکان جستجو در بخش‌های مختلف خدماتی توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران تهیه شده است و هفته‌ آینده رونمایی می‌شود. این نقشه امکانات بسیار خوبی برای شهروندان تهرانی فراهم کرده است و از دقت بالایی نیز برخوردار است. در حال‌ حاضر نیز ۶۰۰ هزار کاربر به صورت پایلوت این نقشه را دانلود کرده‌اند.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود و در تشریح روند تدوین برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران در حوزه هوشمندسازی، گفت: هوشمندسازی فرایندها، هدف مهمی است که در برنامه سوم شهر تهران پیش‌بینی شده است و در همین راستا سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران اقدامات موثری را در جهت تدوین برنامه‌ها  از ماه‌های گذشته آغاز کرده است.

وی افزود: معتقدیم که هوشمندسازی نه یک ابزار، ‌ بلکه راهبردی در جهت توسعه شهر تهران است و توسعه شهری و همچنین حل بسیاری از معضلات در حوزه‌های مختلفی همچون حمل و نقل و ترافیک، پسماند، محیط زیست و نابرابری‌های شهری در تهران با کمک بهره‌گیری از هوشمندسازی، قابل حل است.

مطالب پربازدید

معاون شهردار تهران در ادامه‌ تاکید کرد: دستیابی به حکمرانی شهری و جلب مشارکت شهروندان با به کارگیری این فناوری امکان پذیر خواهد بود.

میرزایی در پایان صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: تاکنون در برنامه بیشتر در باره این که چه اتفاقاتی نباید رخ دهد، در راستای توسعه شهر صحبت شده است. امیدواریم که در برنامه سوم و در بخش‌های مختلف به ویژه‌ بخش هوشمندسازی، علاوه بر تعیین نبایدها، بتوانیم بایدها را نیز تدوین کنیم و در راستای تحقق آنها دستاوردهای چشمگیری داشته باشیم.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا