مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

صدور کارت اعتباری بازنشستگان

مطالب پربازدید
سید تقی نوربخش

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از صدور کارت اعتباری برای بازنشستگان خبر داد و گفت: با صدور این کارتها، بازنشستگان امکان خرید اعتباری برابر با حقوق ماهیانه خود را خواهند داشت.

سید تقی نوربخش در مراسم بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان در پارک لاله اظهار داشت: بازنشستگان و بیمه شدگان صاحبان اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند و مهمترین مأموریت این سازمان خدمت رسانی به بازنشستگان و تأمین معیشت و درمان آنان است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان را گامی در راستای بهبود وضعیت معیشت این عزیزان دانست و گفت: این قانون با پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و براساس آن تاپایان سال دوم برنامه ششم توسعه یعنی تا پایان سال جاری به اجرا گذاشته شود.

نوربخش ادامه داد: با توجه به اینکه براساس قانون بودجه سال جاری کشور پرداخت ۵۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده است و آئین نامه اجرایی این قانون نیز به تصویب هیأت دولت رسیده است، با ایجاد سازوکار مناسب امکان تأمین نقدینگی و همسان سازی حقوق بازنشستگان فراهم می شود و قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری اجرا می شود.

مطالب پربازدید

وی از هزینه کرد ۷ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومانی سازمان تأمین اجتماعی برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش در ماه گذشته خبر داد و گفت: تأمین این حجم بالای نقدینگی و هزینه کرد آن برای خدمت به اقشار وسیع تحت پوشش بدون اتکاء به دولت افتخار سازمان تأمین اجتماعی است.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا