مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعهمذهبی

ماجرای حکم خلع لباس دائمی و حبس سید حسن آقامیری چیست؟

مطالب پربازدید
سید حسن آقامیری به نوشته فارس: در پی شکایت دادستان ویژه روحانیت تهران بر علیه سید حسن آقامیری، وی به حکم قاضی شعبه دوم دادگاه کیفری به خلع لباس دائم محکوم شده است.

البته طبق گفته خود آقامیری، وی به دو سال حبس نیز محکوم شده است که اجرای آن به مدت ۵ سال تعلیق شده است. آنچه که از شواهد و قرائن و ظواهر امر بر می آید، نشان میدهد که، قسمت هایی از سخنان وی بر ضد نص صریح قرآن و فرمایشات اهل بیت علیهم السلام می باشد.

در ادامه به گزیده ای از سخنرانی های این روحانی می پردازیم، تاچه در نظر آید و چه قبول افتد:

 

1- او در یکی از پادکست های خود منکر عذاب الهی شده است: «یه خدایی براتون درست کردند وایستاده آدما رو آویزون کنه بسوزونه آب جوش بهشون بده بخورن اینا چرندیاته بهتون میگند! یه مشت دری وریه بهتون میگند» 

مطالب پربازدید

2- این روحانی در یکی از سخنرانی هاش می گوید: «این قرآن نظمش بهم خورده، بنی امیه و بنی عباس پونصد سال با این قرآن حکومت کردن ما نمی‌تونیم بفهمیمش!»

3- او در یکی دیگر از پادکست هایش، در مورد حضرت زهرا (س) می گوید: «یه مادری داری تو محشر میاد بی نهایت گناه آورده باشی دستتو میگیره» 

4- او در مورد واقعه عاشورا می گوید: “حتی در برزخ و قیامت نیز امام حسین (ع) پیشنهادی به قاتلان خود می‌دهد که اگر بپذیرند از آنان شفاعت می‌کند!”

5- آقامیری در مورد اسیران کربلا می گوید: «اصلا اینا – اهل بیت امام حسین علیه السلام – رفتند شام که حال شامی‌ها رو عوض کنند برای نجاتشون!»

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا