مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

ماجرای شیرهای سمی برنامه های زنده تلویزیون را کشت

مطالب پربازدید

ماجرای شیرهای سمی برنامه های زنده تلویزیون را کشتماجرای شیرهای سمی که از تلویزیون آغاز شده بود، باعث شد سیاست و رویکرد برنامه سازان تلویزیونی از تولید و ارائه برنامه های زنده به سمت برنامه های ضبط شده تغییر پیدا کند.

ماجرای شیرهای سمی از آن جا آغاز شد که در اولین روز هفته ای که گذشت، در برنامه سلام صبح به خیر که با مجری گری عبدالله روا اجرا می شود، بهادر حاجی محمدی (بازرس انجمن بهداشت و ایمنی مواد غذایی) با استناد به آمارها و تحقیقاتی که به دست او رسیده از وجود سم آفلاتوکسین در شیر در شهرهای مختلف ایران خبر داد و هول و هراسی قابل توجه در دل مردم انداخت.

حاجی محمدی در این برنامه تلویزیونی گفته بود: خواهش می کنم فعلا شیر استفاده نکنید، چطور ما نمی توانیم مردمی باشیم که یک هفته شیر نخوریم؟! البته سخنان حاجی محمدی در این برنامه، از جانب کارشناسان و مدیران ارشد وزارت بهداشت تکذیب شد و اظهار کردند که میزان سم آفلاتوکسین موجود در شیر در ایران نسبت به اروپا و آمریکا کمتر بوده و بی خطر است. برای کاستن از حساسیت ایجاد شده در بین مردم، سعی شد در این برنامه لیوان های شیر توسط مجریان و مهمانان نوشیده شود و…

به هر حال ماجرای شیرهای سمی و حساسیت و نگرانی ایجاد شده در بین مردم باعث شد تلویزیون در تولید برنامه های زنده تجدید کرده و به سمت برنامه های از قبل ضبط شده برود.!

مطالب پربازدید

مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در پی این ماجرا به خبرنگاران گفت: صدا و سیما منافع ملی را فدای نگاه های سلیقه ای و فشارهای سیاسی نمی کند و تغییر شکل در ساختار برنامه ها را صرفا برای ارتقای برنامه ها و کیفیت مطلوب آنها می داند.

مدیر روابط عمومی معاونت سیما نیز گفت: برنامه های شاخصی مثل سمت خدا و … تولیدی روی آنتن می رود.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا