مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

محسن چاوشی جوان افغانستانی محکوم به اعدام را از چوبه دار نجات داد

مطالب پربازدید

محسن چاوشی نجات دادن جوان افغانی از چوبه دار محکوم به اعدام

 محسن چاوشی (خواننده موسیقی پاپ)، اخیرا در راستای اقدامات خیرخواهانه خود یک جوان افغانستانی محکوم به اعدام به نام مصطفی جوان را، با راه اندازی یک کمپین خیرخواهانه و جمع آوری مبلغ مورد نیاز (200 میلیون تومان) از چوبه دار نجات داد.

خواننده پاپ (محسن چاوشی)

به نوشته شهروند، به گزارش شفقنا افغانستان، “این جوان افغانستانی که سید مصطفی نام دارد، 9 سال قبل در 16 سالگی در یک درگیری منجر به قتل متهم شناخته شده” و به کانون اصلاح و تربیت و سپس زندان منتقل شده و قرار بود که اعدام شود. گروهی که دست به دست هم دادند تا مصطفی آزاد شود، متشکل از ایرانی ها و افغانستانی هایی است که در کنار هم ایستادند و صادقانه و مخلصانه برای آزادی مصطفی زحمت کشیدند.

خبرنگار حوزه موسیقی

بهمن بابازاده که روابط نزدیکی با چاوشی دارد می گوید: سید مصطفی سی و دومین فرد محکوم به اعدام است، که با یاری محسن چاوشی نجات پیدا می کند. این خواننده محبوب که بر خلاف بیشتر چهره های شناخته شده، بیشتر فعالیت های اینچنینی اش را در سکوت خبری انجام می دهد، ظاهرا از طرفداران خود خواسته بود، در کمپین آزادی مصطفی شرکت کنند.

که این مسئله باعث تسریع روند کمپین شد. او هفته گذشته نیز مبلغ 17 میلیون تومان را برای کمک به یک نیازمند دیگر جمع آوری کرده بود.

مطالب پربازدید

آزادی جوان افغانستانی توسط خواننده پاپ (چاوشی)

محسن چاوشی پس از آزادی این جوان افغانستانی، پستی را در توییتر و اینستاگرامش منتشر کرد که با استقبال چشمگیر و قابل توجه کاربران شبکه های اجتماعی و طرفداران وی روبرو شد. او در این پست نوشت:

“آزاد شد به دستانتان خانه تان آباد”محسن چاوشی یک جوان افغانستانی محکوم به اعدام را از چوبه ادار نجات داد

فعالیت سلبریتی های خیر خواه – محسن چاوشی

در روز و روزگاری که سلبریتی ها کمترین و کوچک ترین فعالیت های خیرخواهانه خویش را در بوق و کرنا کرده و بیشترین استفاده تبلیغاتی را از کارهای خیرخواهانه شان می برند، اقداماتی از این دست و خصوصا اقدام اخیر محسن چاوشی جای بسی تقدیر و تشکر دارد و امید که این فرهنگ در بطن جامعه نهادینه شود.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا