مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

نتایج آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی فردا منتشر می شود

مطالب پربازدید

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشورمسئول مرکز آزمون جهاد دانشگاهی (سید عزیز آشنا) اعلام کرد: فردا (یکشنبه ۱۵ اردیبهشت) نتایج اولیه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی (www.hrtc.ir) قابل مشاهده است و داوطلبان می‌توانند با استفاده از کد ملی و کد رهگیری، پس از ورود به قسمت پروفایل، به کارنامه خود دسترسی داشته باشند.

وی همچنین گفت: داوطلبانی که در کارنامه شان در قسمت وضعیت داوطلب، عبارت «شما برای طی مرحله بررسی مدارک معرفی می‌شوید» درج شده، می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه‬ با مراجعه به وب سایت اینترنتی دستگاه اجرایی مورد تقاضای خود، از مدارک مورد نیاز، زمان و مکان مراجعه جهت بررسی مدارک مطلع شوند.

این مرحله، که مرحله معرفی چند برابر ظرفیت برای مدارک هست، هیچ‌گونه حقی برای استخدام فرد ایجاد نمی‌کند و معرفی‌شدگان می‌توانند از سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه به سایت دستگاه‌های اجرایی مراجعه کنند.

وی همچنین یادآور شد: هرگونه پاسخ‌گویی به داوطلبان در خصوص کارنامه آن‌ها و هر درخواستی که در این زمینه داشته باشند، صرفاً از به صورت غیرحضوری و از طریق ورود به پروفایل کاربری، در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت‬ انجام می‌شود، بر همین اساس داوطلبان گرامی از تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری کنند.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا