مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

پیام تهدیدآمیز به صادق بیطرفان به علت امر به معروف به یک خانم در ایستگاه مترو

مطالب پربازدید

پیام تهدیدآمیز به صادق بیطرفان به علت امر به معروف یک خانم در ایستگاه مترو طالقانیچند روز پیش کلیپی از صادق بیطرفان (فعال فرهنگی) مبنی بر امر به معروف یک خانم در ایستگاه مترو طالقانی در فضای مجازی دست به دست شد و این فعال فرهنگی را با موجی از تهدیدها مواجه کرد.

به گزارش فارسی کلاب، به نقل از فارس: در این چند ماه اخیر کلیپ های مختلفی در فضای مجازی در باره آمران به معروف پخش شده که نتوانسته است بانوان ایرانی را با خود همراه سازد.

در کلیپ تازه ای که در اینستاگرام مسیح علینژاد (گرداننده کمپین چهارشنبه های سفید) در قالب کشف حجاب منتشر شده، مردی را نشان می دهد که در حال امر به معروف زنان کشف حجاب کرده در ایستگاه مترو طالقانی تهران است.

شرح ماجرا از زبان  صادق بیطرفان:

صادق بیطرفان در این مورد به آزاده لرستانی (خبرنگار فارس) می گوید: طبق روال هر روز از محل کار در حال رفتن به سمت مترو خیابان طالقانی بودم تا به منزل برگردم. متوجه حضور سه خانم جوان شدم که روسری هایشان را دور گردن انداخته بودند و داشتند بصورت غیرعادی در پیاده رو حرکت می کردند. دائما به اطراف نگاه می کردند و با استرس به مسیرشان ادامه می دادند.

مطالب پربازدید

در مترو یک خانم بی حجاب هم به جمع آنان اضافه شد. متوجه عمدی بودن این کار شدم و کمی با تامل به مسیر ادامه دادم تا شاید رفتارشان را اصلاح و حجابشان را رعایت کنند. همچنان به مسیر ادامه دادند تا وارد فضای سکوی مترو برای سوار شدن به مترو شدند. زمانی که چند دقیقه دیگر قطار به ایستگاه می رسید، به سمت آنها حرکت کردم و با رعایت فاصله حداکثری با آنها شروع به صحبت کردم و از رعایت قانون کشور اسلامی گفتم.

یکی از آنها گفت که به قانون بد نباید احترام گذاشت و دیگری گفت که برده داری هم قانون بوده است؟! در قسمتی از فیلمی که در صفحه مسیح علینژاد منتشر شد یکی از بانوان مسلمان بودن خود را انکار می کند و می گوید که اصلا مسلمان نیست و به قانون بد احترام نمی گذارد.

وی در ادامه می گوید: از نیروی انتظامی به عنوان یکی از متصدیان تامین امنیت کشور و حقوق شهروندی درخواست دارم تا با هنجارشکنانی که با کشف حجاب و بی بندوباری سعی در برهم زدن نظم جامعه دارند، برخورد کنند. من حتما از دستگاه قضایی و انتظامی پیگیر خواهم بود.

پیام های تهدیدآمیز به صادق بیطرفان:

گفتنی است که به دنبال این ماجرا چندین پیام تهدیدآمیز به صادق بیطرفان ارسال شد که یکی از آنها را می توانید ملاحظه نمایید.

پیام تهدیدآمیز به صادق بیطرفان به دلیل امر به معروق یک خانم

مطالب پربازدید

مسیح علینژاد نیز از دادن پیام تهدیدآمیز به صادق بیطرفان فروگذار نکرد و در توییتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

توییت مسیح علینژاد در واکنش به شکایت صادق بیطرفان از وی

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا