مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

دیدار استقلال و تراکتور جذاب می شود/ مهاجم عراقی خطرناک است

مطالب پربازدید

تصویر

پیشکوست تیم فوتبال استقلال گفت: آبی پوشان بازی به بازی بهتر خواهند شد و می توانند یکی از مدعیان قهرمانی در پایان فصل باشند.

ایمان عالمی در خصوص عملکرد تیم ها در هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی ها را تماشا کردم و خوشحالم که گل های فراوانی در هفته دوم به دست آمد. تیم هایی مانند استقلال، سپاهان و پرسپولیس بازی هایشان پر گل بود و امیدوار هستم این روند گلزنی در هفته های آینده هم ادامه داشته باشد.

وی در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر تراکتور سازی تبریز گفت: تراکتوری ها امسال در جذب بازیکن عملکرد خیلی خوبی داشتند و توانستند به غیر از بازیکنان خارجی خوب اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را هم به خدمت بگیرند و اعتقاد دارم دیدار این تیم برابر استقلال می تواند جذاب شود چون هر دو تیم تماشاگران پرشوری دارند و تمام هدفشان کسب این سه امتیاز است و حالا با پیوستن مرتضی تبریزی و مارک نیو مایر و طارق همام استقلال شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا خواهد کرد.

مطالب پربازدید

پیشکشوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور با این همه هزینه و جذب نفرات صاحب نام به سرنوشت بهمن و استیل آذین دچار خواهد شد، تصریح کرد: بهمن و استیل آذین تیم های قدیمی نبودند اما تراکتور سازی یک تیم ریشه دار است. سالها در فوتبال ایران حضور داشته، هواداران متعصب خود را دارد و می داند که با حمایت هوادارانش نتایج خوبی خواهد گرفت. مدیران تراکتور در جریان این موضوع هستند که در آذربایجان شرقی، تراکتور جزئی از زندگی مردم است و می دانند که نمی توانند بی گدار به آب زده و بدون دلیل بازیکن بگیرند.

وی در خصوص وضعیت سه بازیکن جدید استقلال هم گفت: مرتضی تبریزی که شناخته شده است اما باید منتظر بمانیم ببینیم طارق همام و مایر عملکردشان چطور است. اگرچه بازی های طارق همام را دیده ام و او مهاجم خطرناکی است و چند بازی مایر را هم تماشا کرده ام اما باید ببینیم آنها در استقلال چه کار خواهند کرد.

منبع: mehrnews.com

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا