مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

فروش بلیط دیدار پرسپولیس ایران – السدقطر در لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد

مطالب پربازدید

فروش بلیط دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.

السد و پرسپولیسفروش بلیط دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده و هواداران می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

قیمت بلیت این دیدار نسبت به بازی تیم‌های پرسپولیس ایران – الدحیل قطر تغییر نکرده است و همانند گذشته، بلیت جایگاه ۳۵ هزار، روبه روی جایگاه ۳۰ هزار تومان و بلیت‌های سکو‌های پشت دروازه و طبقه دوم ۱۵ هزار تومان است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر روز ﺳﻪشنبه یکم آبان‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

مطالب پربازدید

به نقل از «الرای»، تیم فوتبال السد که تنها نماینده کشور قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است توانسته پس از بازگشت بازیکنان ملی پوشانش تمرینات فشرده‌ای برگزار کند و در این بین بازیکنانی همانند ژاوی هرناندز که مصدوم بودند نیز به تمرینات بازگشتند.

بازیکنان تیم فوتبال السد قطر توانسته اند آمادگی بالایی را برای دیدار برابر پرسپولیس ایران به دست آورند و می خواهند شکست دیدار رفت برابر سرخ پوشان ایرانی را جبران و به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ صعود کنند.

تیم فوتبال السد قطر تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و تنها غایب این تیم سعد الدوسری، دروزاه بان کهنه کار این تیم است که به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار قبلی از حضور در این مسابقه محروم است. در نبود الدوسری، مشعل برشم درون دروازه قرار خواهد گرفت.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا