مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

کاشیما آنتلرز ژاپن – پرسپولیس ایران

مطالب پربازدید

تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن – پرسپولیس ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت ۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.

کاشیما

در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن – پرسپولیس ایران امروز از ساعت ۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.

ترکیب پرسپولیس ایران:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شایان مصلح، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، گادوین منشا، علی علیپور

مطالب پربازدید

کاشیما آنتلرز ژاپن:

کوون سونتائه، شوجی گن، لئو سیلوا، دوی شوما، یوما سوزوکی، شوتو یاماموتو، سرجینیو، کنتو میسائو، نیشی دیاگو، هیروکی آبه و جونگ

نیمه نخست:

کاشیما دقایق آغازین بازی را تهاجمی شروع کرد. در نهایت نیمه اول با نتیجه صفر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۸(گل): بازیکنان کاشیما دوباره دست به یک کار ترکیبی زدند که این بار لئو سیلوا در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک شوت زمینی و دقیق، توپ را به گوشه دورازه بیرانوند فرستاد.

مطالب پربازدید

دقیقه ۶۰: سوزوکی از میان مدافعان پرسپولیس نفوذ کرد و با یک پاس کات‌بک توپ را به سرجینیو رساند تا او هم دروازه بیرانوند را باز کرد اما در این صحنه پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت تا گل دوم کاشیما مردود شود.

دقیقه ۶۲: پرسپولیسی‌ها صاحب ضربه کرنر شدند که ارسال بازیکنان این تیم توسط مدافعان کاشیما دفع شد تا تیم میزبان در موقعیت ضد حمله قرار گیرد برای همین سیامک نعمتی روی بازیکن تیم ژاپنی خطا کرد تا جلوی حمله این تیم را بگیرد. در این صحنه داور چینی به نعمتی کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۷۰(گل): سرجینیو، مهاجم برزیلی کاشیما روی یک رفت و برگشت داخل محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و تک ضرب توپ را به گوشه دروازه پرسپولیس فرستاد.

دقیقه ۹۰: سیامک نعمتی با حرکتی بچه‌گانه در گوشه زمین و هل دادن بازیکن کاشیما، کارت زرد دوم را از داور بازی دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد تا بازی برگشت فینال را در ورزشگاه آزادی از دست بدهد.

درنهایت بازی رفت پرسپولیس و کاشیما 2 بر 0 به سود کاشیما پایان پذیرفت.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

گفتنی است بازی برگشت این دو تیم در روز شنبه ( نوزدهم آبان) ساعت18.30 دقیقه در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

جواد خیابانی گزارشگر اعزامی صدا و سیما به ژاپن پس از پایان بازی مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن، گزارشش را اینگونه به پایان برد: “اگر اشتباهی در

گزارشم کردم عذرخواهی می کنم و ببخشید اگر پرسپولیس بد بازی کرد…”. او به دلایل نقص فنی بیش از سی دقیقه فینال لیگ قهرمانان آسیا را

گزارش نکرد اما حضور او در جایگاه ویژه گزارشگران و البته شوخی هایی که در چند روز گذشته با بازیکنان پرسپولیس انجام داده بود، سوژه شبکه های اجتماعی شده بود.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا