مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

کامپیوتر رومیزی جدید ایسوس با شارژر وایرلس مخفی

مطالب پربازدید

کامپیوتر جدید ایسوس

کامپیوتر رومیزی جدید ایسوس با مدل Asus Zen Aio 27 به بازار معرفی کرده است که دارای شارژر وایرلس یکپارچه است.

ایسوس یک کامپیوتر رو میزی جدید همه کاره معرفی کرده است که جدیدترین محصول از سری AiO است. نکته جالبی که در مورد این محصول وجود دارد، سیستم شارژ بی سیم یکپارچه است که در پایه این محصول قرار دارد. در نگاه اول ممکن است متوجه این شارژر وایرلس نشوید. اما این شارژر به طور مخفی و به طرز ماهرانه ای در طراحی در پایه این دستگاه قرار گرفته است. با کمک این شارژ کاربران قادرند که دستگاه های مبتنی بر Qi خود را هنگامی که در پایه این دستگاه قرار می گیرد، شارژ کنند. این می تواند ایده هوشمندانه باشد خصوصا برای کاربرانی باشد که دوست دارند میز آنها شلوغ بوده و شارژر و سیم های مختلف دست و پای انها را نگیرد.

از مشخصات این محصول می توان به صفحه نمایش لمسی 27 اینچی با کیفیت 4K اشاره کرد که مجهز به پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7-8700T با 16 گیگابایت رم و هارددیسک 2 ترابایتی است. آن همچنین دارای کارت گرافیک انویدیا GTX 1050 بوده و دارای یک هارددیسک PCI ، 512 گیگابایت است.

مطالب پربازدید

این موارد مشخصاتی هستند که شما از این کامپیوتر با مشخصات بالا انتظار دارید. این کامپیوتر با سه پورت تایپ A و یک پورت USB 2.0 و خروجی HDMI و همچنین یک پورت Thunderbolt 3 عرضه می شود. یک دوربین IR نیز در این کامپیوتر وجود دارد که از دستیار صوتی الکسا و windows Hello پشتیبانی می کند.

کامپیوترهای جدید ایسوس

دوربین کامپیوتر رومیزی جدید ایسوس

کامپیوتر رومیزی جدید ایسوس همچنین از یک دوربین  720مگاپیکسل برای ویدیو چت و باز کردن قفل صفحه با چهره / Face ID بهره می برد که می تواند یک ابزار کاربردی برای کاربری باشد که نسبت به امنیت کامپیوتر دسکتاپ خود نگران اند.

شارژ بی سیم 7.5W Qi که در پایه کامپیوتر رومیزی جدید ایسوس  تعبیه شده است به گونه ای است که می تواند دستگاه هایی که روی آن قرار می گیرد را شارژ می کند. مشتریان علاقه مند به این محصول می توانند در حال حاضر این محصول را به قیمت 2000 دلار از خرده فروشی هایی مانند آمازون و Newegg این کامپیوتر رومیزی گران را دریافت کنند. البته در خصوص قیمت این محصول باید گفت با توجه به ویژگی هایی که از ان شاهد هستیم، با محصولی گران قیمت طرف هستیم.

 

مطالب پربازدید

منبع: کالاسودا

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا