مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

بهترین لپ تاپ ها در سال 2020 با پورت Thunderbolt 3

مطالب پربازدید

بهترین لپ تاپ ها با پورت Thunderbolt 3

آیا به دنبال لپ تاپ جدیدی هستید که دارای پورت Thunderbolt 3 باشد؟ خوب، خیلی شما خوش شانس هستید، زیرا ما در این مقاله آنچه را که ما فکر می کنیم بهترین لپ تاپ های فعال Thunderbolt 3 برای خرید امروزه هستند، جمع آوری کرده ایم. ما همه چیز را از طراحی زیبا گرفته ایم، تا دستگاه های پر قدرت و بهترین لپ تاپ ها .

برترین ها: Dell XPS 13

بهترین لپ تاپ ها

جدیدترین لپ تاپ مدل XPS 13 از Dell در حال بسته بندی جدیدترین پردازنده های موبایل است که از تراشه های نسل 10 جدید اینتل بهره می برد و بهره وری انرژی بهتری دارند و AI که قدرت پردازشی اضافی را در هنگام نیاز به شما ارائه می دهد. همچنین دارای یک طراحی جدید با دو درگاه USB Th-Thunderbolt 3 برای سریعترین انتقال پرونده و امکان تأمین انرژی در لوازم جانبی خارجی مانند eGPU است.

بسیار نازک است و فقط 1.33 کیلوگرم وزن دارد، بنابراین بسیار راحت است که بتوانید داخل یک کیف بپیچید و با آن سفر کنید. صفحه نمایش زیبا 13.4 اینچی دارد، در تنظیمات 1080p  یا 4K در دسترس است. همچنین از ویژگی های Windows Hello برای احراز هویت سریع بیومتریک نیز برخوردار است.

مطالب پربازدید

مشخصات دیگر شامل:حداکثر رم 32 گیگابایتی، 1TB PCIe NVMe SSD و یکپارچه گرافیک Intel Iris برای پردازش گرافیکی است. این لپ تاپ قابل حمل بسیار عالی است و دارای لولای 360 درجه ای است که به شما امکان می دهد آن را به یک تبلت تبدیل کنید ، همچنین در صورت نیاز به ورودی قلم نیز پشتیبانی می کند.

نقاط قوت

  • پردازنده های نسی 10
  • فوق العاده نازک
  • طراحی عالی
  • پشتیبانی از Thunderbolt 3

نقاط ضعف

فقط در دو رنگ موجود است

بهترین لپ تاپ برای کاهش مصرف برق: Dell XPS 15

بهترین لپ تاپ ها

جدیدترین Dell XPS 15 دارای درگاه های زیادی است که یکی از آنها درگاه USB Type-C با قابلیت Thunderbolt 3 است. همچنین دارای دو درگاه USB-C 3.1، پورت HDMI 2.0 با اندازه کامل و کارت خوان SD است. پردازنده های جدیدتر 9th Gen Intel در داخل آن (حداکثر i9)، گزینه پنل OLED 4K و همچنین GPU اختصاصی جدید NVIDIA GTX 1650 را لرزاند.

اگر نیاز به ویرایش ویدیو یا کار سنگین فتوشاپ دارید، به راحتی نمی توانید با Dell XPS 15 اشتباه بگیرید. می توانید آن را با یک پردازنده Intel Core i9 ، 64 گیگابایت رم ، یک پردازنده گرافیکی اختصاصی (یا یک نسخه خارجی با Thunderbolt) پیکربندی کنید. 3 پورت، و یک درایو 2TB PCIe SSD. این یک پیکربندی فوق العاده گران است، البته، اما ممکن است.

مطالب پربازدید

همچنین دارای باتری قابل ملاحظه ای 97WHr است که باید شما را از تمام شدن برق در تمام روز دور نگه دارد. صفحه نمایش 15.6 اینچی نیز به لطف صفحه نمایش InfinityEdge که برای اولین بار توسط Dell پیشگام شده است، چندان حساس نیست. این احساس بیشتر شبیه لپ تاپ 14 اینچی است، به این معنی که خیلی راحت تر از سایر لپ تاپ های 15 اینچی داخل کیف شما قرار می گیرد.

نقاط قوت

  • قدرت خام
  • GPU قدرتمند
  • گزینه 4k
  • پشتیبانی از Thunderbolt 3

نقاط ضعف

  • گران

بهترین طراحی لپ تاپ: HP Spectre x360

بهترین لپ تاپ ها

لپ تاپ HP Specter x360 زیبا و یکی از بهترین لپ تاپ ها است ، با طراحی منحصر به فرد سنگهای قیمتی که دارای درگاه های USB-C در گوشه و کنار است. دارای دو درگاه Thunderbolt 3 Type-C است که باعث می شود این لیست برای ما کامل شود. طراحی جدید “سنگ قیمتی” HP Specter x360 13t حاشیه های تیز و زاویه ای به شاسی فلزی می بخشد.

همچنین Specter x360t دارای یک پردازنده به روز شده به جدیدترین پردازنده Core i7 15 واتی نسل 10 اینتل است، این شرکت اثر انگشت را از یک طرف به سمت عرشه برتر منتقل می کند. بدنه نمایشگر اکنون 5.7٪ نازکتر از مدل گذشته است هرچند که در قسمت بالایی و پایین آنها هنوز هم نسبتاً بزرگ هستند.

نمایشگر 13.3 اینچی با کیفیت Full HD یا 4K  از Specter x360 13t یکی از بهترین مواردی است که ما آزمایش کرده ایم. با حدود 320 نیت روشنایی، دقت رنگ sRGB، بسیار عالی به نظر می رسد.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

نقاط قوت

  • طراحی زیبا و براق
  • عمر باتری عالی
  • قیمت عالی

نقاط ضعف

  • حاشیه های ضخیم بالا و پایین
  • جایی برای قلم وجود ندارد

بهترین لپ تاپ قابلیت حمل: Huawei Matebook X Pro

بهترین لپ تاپ ها

Huawei Matebook X Pro بهترین لپ تاپ قابل حمل در لیست ما است که از طراحی ، قابلیت حمل عالی و داخلی بهره می برد و قدرت انجام کار را به شما می دهد. این دستگاه دارای یک درگاه USB-A و دو پورت Two-C است که هر دو Thunderbolt 3 فعال هستند ، بنابراین می توانید از یک GPU خارجی استفاده کنید و فایل ها را با سرعت بسیار بیشتری منتقل کنید.

در داخل لپ تاپ، شما یک پردازنده 8th Genel Intel Core i5 یا i7 ، 256 GB ، 512 GB یا 1TB از درایو حالت جامد PCIe (SSD) و یا 8 گیگابایت یا 16 گیگابایت رم دارید. این اسلحه نیست و باید برای بیشتر افراد در طول روز بیش از حد کافی باشد.

ویژگی های برجسته شامل جنبه نمایشگر 3: 2 است ، همان چیزی است که مایکروسافت در خط Surface از آن استفاده می کند. این نمایشگر همچنین از نسبت صفحه نمایش به بدنه 91٪ برخوردار است که استثنایی است. البته این بدان معناست که شما همچنین تنها دوربین وب پاپ آپ این صنعت را که در صفحه کلید قرار دارد، دریافت می کنید. به همین ترتیب، NVIDIA GeForce MX250 را برای گرافیک دریافت می کنید ، که باید برای نور فتوشاپ و ویرایش ویدیو ، همراه با بازی سبک، عالی باشد.

نقاط قوت

  • صفحه نمایش شگفت انگیز 3: 2 “3K”
  • عملکرد برجسته
  • پردازنده گرافیکی اختیاری و CPU i7
  • شیک

نقاط ضعف

  • صفحه نمایش 4K ندارد
  • گران
  • قرار دادن وب کم عجیب

بهترین لپ تاپ برای بازی: Razer Blade Stealth

بهترین لپ تاپ ها

جدیدترین لپ تاپ Razer Blade Stealth دارای یک درگاه Thunderbolt 3 می باشد که برای بازی ضروری است زیرا این بدان معنی است که می توانید برای بازی های سخت تر یک پردازنده گرافیکی خارجی را تنظیم کنید. Blade Stealth جدید زبان طراحی Razer را برای اولین بار در Blade 15 در جدول آورده است. این بدان معنی است که حاشیه های فوق العاده لاغر در اطراف صفحه نمایش لمسی تا 4K ، افت 60٪ نسبت به Blade Stealth قبلی همچنین یک صفحه نمایش مات 1080p وجود دارد و هر دو تنظیمات 100٪ فضای رنگی sRGB را وعده می دهند.

Blade Stealth جدید از پردازنده چهار هسته ای 8 هسته ای Intel Core i7-8565U ، 8 گیگابایت رم یا 16 گیگابایت رم ، حداکثر 512 گیگابایت حافظه PCIe SSD ، دوربین IR سازگار با Windows Hello و یک باتری 53.1Wh برای حداکثر 13 بهره می برد. ساعت استفاده همچنین دارای گرافیک NVIDIA MX150 ، اولین بار برای سری Stealth است که تاکنون تنها GPU های یکپارچه Intel را در اختیار داشته است. همچنین نوع 25W 4 گیگابایتی MX150 است ، بنابراین با اینکه بعید به نظر می رسد حداکثر فریم را در Battlefield V بدست آورید ، قادر خواهید بود که نوعی بازی را روی آن انجام دهید. و برای سازندگان ، این یک پیروزی قطعی است.

نقاط قوت

  • طراحی براق
  • بسیار پر قدرت
  • صفحه نمایش قابل تنظیم

نقاط ضعف

  • گران

یکی از بهترین لپ تاپ ها برای تجارت: Lenovo ThinkPad X1 Extreme

بهترین لپ تاپ ها

اگر به دنبال لپ تاپی برای محل کار هستید، Lenovo ThinkPad X1 بهترین خرید شماست. با دو پورت USB-C Thunderbolt 3 و دو درگاه USB-C 3.1 ، فضای زیادی برای همه لوازم جانبی USB-C شما وجود دارد. می توان آن را با نمایشگر 15.6 اینچی 4K OLED با HDR و لمس پیکربندی کرد که روند رایجی در لپ تاپ ها در سال جاری داشته است. این نمایشگر همچنین دارای کالیبراسیون رنگ X-Rite Pantone است و این امر را برای متخصصان گرافیک کامل می کند.

این پردازنده همچنین به یک سری Intel H 9th Generation می رود که قابل تنظیم تا Core i9 است. برای گرافیک ، کاربران از NVIDIA GeForce GTX 1650 کاملاً جدید با گرافیک Max-Q پرش نسبت به NVIDIA GTX 1050 Ti قبلی دریافت می کنید. از ویژگی های اضافی دیگر می توان به RDR DDR4 و Dual 2TB PCIe SSD اشاره کرد که می تواند برای RAID پیکربندی شود.

برای یک وسیله تجاری ، Lenovo ThinkPad X1 Extreme را با 14 ساعت شارژ باتری امتیاز می دهد ، که باید به راحتی شما را در یک روز کاری بدست آورد. همچنین نسبتاً کم وزن 1.84 کیلوگرم است و در صورت نیاز به رفت و آمد برای کار ، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

نقاط قوت

  • فوق العاده قدرتمند
  • صفحه نمایش بزرگ
  • 4k
  • باتری طولانی مدت

نقاط ضعف

  • گران

سخن آخر

Thunderbolt 3 یک ارتقاء دهنده سخت افزاری برای درگاه های USB-C است که به افزایش تعداد خطوط PCIe ، انرژی بیشتری را تأمین می کند. پورت Thunderbolt 3 با چهار خط PCIe وجود دارد که امکان تجزیه هرچه بیشتر داده ها در هر زمان مشخص را فراهم می آورد. این موارد موارد استفاده منحصر به فردی مانند انتقال سریعتر پرونده ، تحویل نیرو و حتی استفاده از GPU های خارجی را امکان پذیر می کند. به دنبال لپ تاپ با قابلیت Thunderbolt 3 هستید که بر طراحی مانند Huawei Matebook X Pro تأکید می کند، یا چیزی با تمام توان و تمام درگاه ها، مانند Lenovo ThinkPad X1 Extreme ، چیزی برای همه در جهان وجود دارد لپ تاپ های Thunderbolt 3.

من شخصاً عاشق Huawei Matebook X هستم ، زیرا بسیار زیبا طراحی شده اما از قدرت استفاده نمی کند. این لپ تاپ باریک است و دارای پورت بسیار مهم Thunderbolt 3 است که همه ما به آن احتیاج داریم. همچنین دارای صفحه نمایش زیبا Infinity Edge با حداقل بدنه، باعث می شود یک لپ تاپ 15 اینچی مانند لپ تاپ 13 اینچی باشد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا