مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
رپورتاژ آگهی

تاچ ال سی دی S10 را ار کجا تهیه کنم + راهنمای تعویض

مطالب پربازدید

در این مطلب قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم که تاچ ال سی دی گلکسی S10 سامسونگ چه مشخصاتی دارد. و اینکه در صورت خرابی و وقتی که نیاز به تعویض بود از کجا بتوانیم قطعات اصل آن را خریداری و سپس جایگزین کنیم؟ همچنین بهترین شرکت خدماتی موبایل در ایران چه شرکتی خواهد بود؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم که تا آخر این مطلب با ما باشید.

با توجه به کیفیت بالای صفحه نمایش های گوشی های هوشمند سامسونگ، مطمئنا می دانید که در صورت خرابی و یا خاموش شدن صفحه آن باید به احتمال زیاد تعمیر تاچ ال سی دی S10 را انجام دهید. با توجه به قمیت تاچ ال سی دی اس 10 سامسونگ باید مراقب باشید که از یک گلس جدا برای صفحه نمایش آن استفاده کنید. در بازار محافظ صفحه های شیشه ای و سرامیکی می توانند گزینه خوبی برای اینکار باشند.

ضمن اینکه خود صفحه نمایش باکیفیت اس 10 سامسونگ از گوریلا گلس 6 برای محافظت از تاچ ال سی دی آن بهره می برد. تا بتواند از صدمات و ضربات نسبتا سخت اتفاقی آن جلوگیری کند.

ال سی دی گوشی

مطالب پربازدید

مشخصات نمایشگر گوشی هوشمند اس 10 سامسونگ

این گوشی با داشتن رزولوشن 1440 در 3040 و نسبت تصویر 19.9 کیفیت و وضوح بالایی را در دسترس شما علاقمندان به این گوشی قرار داده است. همچنین تراکم پیکسلی 550ppi این گلکسی باعث شده تا شما بتوانید فیلم ها و بازیهای باکیفیت بالا را براحتی مشاهده کنید.

با توجه به صفحه نمایش های بزرگ گوشی های امروزی که حتی تا کناره گوشی هم امتداد دارند احتمال خرابی و صدمه دیدن گلس خود گوشی و تاچ ال سی دی آنها بسیار زیاد شده است. مخصوصا گوشی های امروزی که به شدت در مقابل ضربات، آسیب پذیر تر هم خواهند بود.

به همین دلیل بیشترین کار خدماتی و تعمیر موبایل و قطعات آن مربوط به بخش گلس و در نهایت تاچ ال سی دی آنها هست. اگر صفحه گوشی شما ضربه دیده و روشن نمی شود به احتمال بسیار زیاد مشکل از تاچ ال سی دی آن هست. اما اگر این اتفاق نیفتاده است احتمالا فقط با تعویض گلس خود گوشی و نه محافظ صفحه، مشکل برطرف شود.

از کجا تعمیر تاچ ال سی دی S10 را انجام دهیم؟

شما باید بین تقلبی و اصل بودن قطعات موبایل بسیار مراقب باشید، زیرا که در صورت اشتباه ممکن هست که هزینه دوباره ای را انجام دهید. پیشنهاد میکنم با سرچ بررسی تقلبی و اصل بودن قطعات موبایل اطلاعت خود را در این زمینه بیشتر کنید.

مطالب پربازدید

بعد از اینکه متوجه شدید مشکل از قسمت تاچ ال سی دی S10 هست باید به فکر خرید آن و سپس جایگزین کردن آن بکنید. مجموعه موبایل کمک یکی از بهترین گزینه ها برای تعمیر قطعات اصل و همچنین فروش تاچ ال سی دی S10 در کل کشور با داشتن گارانتی قطعات اصل هست. همچنین با مشاوره گرفتن از کارشناسان این مجموعه می توانید از تقلبی بودن و اصلی بودن انواع قطعات موبایل اطلاعات خوبی کسب کنید.

شما با خرید انواع لوازم جانبی و قطعات از جمله تاچ ال سی دی S10 می توانید از ارسال رایگان مجموعه موبایل کمک هم استفاده کنید. اصل ترین قطعات را شما فقط می توانید از این مجموعه دریافت کنید. با داشتن تعمیرکاران و کادر مجرب که سالها در این حوزه فعالیت دارند، شما با خیالی آسوده می توانید گوشی خودتان را همانند روز اول تحویل بگیرید.

در حالیکه اگر به تعمیرکاران زیادی که در سطح شهر فعالیت دارند برای بررسی قیمت تاچ ال سی دی S10 مراجعه کنید احتمال بسیار زیاد شاید تعمیر خوبی را انجام ندهند و یا شاید گارانتی خدمات خود را به هیچ وجه انجام نمی دهند. در ضمن تعمیر قطعات با پیک رایگان این مجموعه انجام می شود.

 

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا