مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
رپورتاژ آگهی

تقویت سیستم ایمنی

مطالب پربازدید

امروزه همه ما انسان ها به فکر سلامتی، زیبایی و تقویت سیستم ایمنی خود هستیم و سعی می کنیم هر طور شده این سلامتی و زیبایی را تامین کنیم به وسیله خوردن غذا های مقوی، میوه ها و سبزی جات، همان طور که می دانید بدن انسان به انواع ویتامین ها و پروتئین ها نیاز دارد که برخی مواد غذایی و میوه ها تا حدودی می توانند آن را تامین کنند. اگر هر کدام از ویتامین ها و پروتئین ها و حتی لیپید های بدن کاهش و یا افزایش یابند ایجاد بیماری می کنند که بسیاری از این بیماری ها ممکن است خطرناک باشند، و برخی هم به سادگی خوب شوند.

در هر صورت ما باید بدن و سیستم ایمنی خود را قوی کنیم تا هیچ بیماری نتواند بر ما قلبه کند سیستم ایمنی باید مانند سدی در مقابل ویروس ها میکروب ها بایستد و از بدن محافظت کند که این محافظت نیازمند تقویت است که این تقویت را از راه های مختلف می توان انجام داد برای تفهیم بیش تر از شما می خواهیم که به ادامه این مطلب توجه کنید ما به شما راه های تقویت سیستم ایمنی را خواهیم گفت تا به بهترین شکل ممکن در مقابله با بیماری ها مقاومت کنید و سالم بمانید.

ویتامین

بدن برای تقویت سیستم ایمنی به چه ویتامین هایی نیاز دارد؟

همان طور که در رسانه ها شنیده اید و در کتاب ها خوانده اید بدن انسان نیازمند ویتامین های خاصی از قبیل ویتامین D, C, A, K, E, B1, B6, B12 و انواع ویتامین های دیگر و انواع پروتئین و لیپید ها، البته که به هر کدام از این ها به اندازه و حد و حدود خاصی نیاز است و نمی توان هر چه قدر که خواستید استفاده کنید.

مطالب پربازدید

گاهی ممکن است کمبود ویتامین ها و پروتئین های بدن به قدری کم باشد که نتوان با مواد غذایی آن را جبران کرد و باید از روش های دیگری همچون قرص و آمپول و مکمل های غذایی استفاده نمود که در ادامه مفصل راجبه آن ها صحبت خواهیم کرد. همچنین پس از دوره ای استفاده از این روش ها باید آزمایش دهید تا متوجه شوید میزان ویتامین ها در بدن تغییر نموده یا خیر و دوز مصرف را پس آن تنظیم کنید. با این روش ها می توان سیستم ایمنی بدن را تقویت نمود.

قرص

قرص و آمپول و یا مکمل های غذایی

شاید بپرسید مصرف کدام یک برای تقویت سیستم ایمنی مفید تر است. باید بگوییم ممکن است پزشک شما قرص و آمپول تجویز کند همان طور که می دانید ورود آن ها به صورت آمپول به خون سریع تر منتشر می شود مثلا آمپول های ویتامین D و قرص ها و کپسول های آهن و کلسیم و غیره که پس مدتی باید مصرف را قطع نمود.

اما ما امروز این جا هستیم تا بیش تر درباره مکمل های غذایی صحبت کنیم که بسیار مفید هستند و شما می توانید به طور دائمی از آن ها استفاده کنید و به وسیله آن ها به زیبایی و تقویت سیستم ایمنی خود رسیدگی کنید. شاید بپرسید که از چه نوع مکمل های غذایی باید استفاده نمود ما در ادامه به شما خواهیم گفت و شما را با مکمل های غذایی فوراور آشنا خواهیم نمود. پس لطفا با ما همراه باشید.

مکمل های غذایی فوراور 

مکمل های غذایی سرشار از ویتامین و پروتئین هستند. در این مکمل های غذایی همان طور که از نام آن پیدا است غذای کاملی از یک یا چندین ویتامین مخلوط با هم تشکیل شده که در این مکمل های غذایی فوراور به هیچ عنوان از مواد نگه دارنده استفاده نشده و به همین دلیل این مکمل ها به صورت تازه مصرف می شوند.

مطالب پربازدید

آلوءورا

از آن گذشته شرکت فوراور همواره در تلاش است رضایت مشتری را جلب کند که این کار را به وسیله ترکیب گیاهان همراه با آلوءورا انجام داده که این روش کاملا گیاهی مفید بوده و در این زمینه هم بسیار موفق عمل کرده است. یکی دیگر بزرگ ترین مزایای مکمل غذایی فوراور این است که مناسب هر گونه سنینی از جمله کودکی و نوجوانی و بزرگسالی است. خوشبختانه این مکمل های غذایی را هم می توانید به صورت آنلاین از شرکت فوراور سفارش دهید و هم این که از فروشگاه های موجود در بازار خریداری نمایید.

انواع مکمل های غذایی فوراور

سطح تولید مکمل های غذایی به صورت گسترده ای است که محدوده تمام سنین و ترکیب ویتامین های مختلفی را شامل می شود که هم اکنون انواع آن ها را به شما معرفی می کنیم لطفا توجه نمایید:

  • مکمل مولتی ویتامین دیلی فوراور
  • مکمل بینایی فوراور ویژن
  • مکمل غذایی فوراور موو
  • مکمل فوراور ویتولایز بانوان
  • مکمل نیچرمین فوراور
  • مکمل ویتولایز آقایان فوراور
  • مکمل جین چیا فوراور
  • و مکمل های دیگر…

که همه این مکمل ها باعث تقویت سیستم ایمنی شده و در برابر هر گونه ویروس و بیماری و میکروب مقاوم خواهد ماند. شما می توانید با خواندن معرفی نامه و یا مشخصات هر یک مکمل غذایی مورد نیاز خود را خریداری کنید و در مدت معین از آن استفاده نمایید.

مواد معدنی

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مکمل مولتی ویتامین دیلی و مکمل بینایی فوراور

اگر شما هم به دنبال جذب مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی هستید انتخاب این محصول یکی از بهترین هاست زیرا با خوردن این مکمل کلی مواد مغذی را به صورت یکجا وارد بدن کرده اید زیرا برای ساخت چنین محصولی از 20 نوع از انواع ویتامین میوه ها و 55 نوع ماده معدنی و سبزیجات مفید تهیه شده تا بتواند با استفاده مکرر سیستم ایمنی بدن شما را تقویت نماید.

مکمل بینایی فوراور نیز طوری ساخته شده که شما عزیزان با مصرف آن به گردش خون در رگ های چشم و افزایش سطح بینایی خود کمک نموده اید این مکمل شامل ویتامین زغال اخته و لوتئین و زیگزانتین و انواع گیاهان و آنتی اکسیدان های قوی و مفید می شود که شما عزیزان می توانید این محصولات را با قیمت مناسب تهیه کنید و یکی از مزایای این محصول وجود نمایندگی های فروش آن در اکثر استان های ایران است، زیرا هدف و الویت این شرکت تنها رضایت مشتریان فوراور است

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا