مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
رپورتاژ آگهی

مطالب پربازدید

هر آن چه که باید در خصوص طرح توانمند سازی ارتش (پهنه e)  بدانید!

شهرک چیتگر که پیشتر با نام شهرک امام رضا شناخته شده بود، یکی از شهرک های مدرن و به روز تهران است که در منطقه 22 قرار دارد. این شهرک توسط بنیاد تعاون ارتش در ضلع غربی دریاچه مصنوعی چیتگر در حال ساخت می باشد. این شهرک از چندین پهنه تشکیل شده است که با نام های A و B و C و D و E شناخته می شوند.

 طرح توانمند سازی

ارتش طرحی را در پهنه e شهرک چیتگر آغاز کرده است که به طرح توانمند سازی ارتش معروف است. در این طرح قرار است 2200 واحد مسکونی ساخته شود. هم اکنون کلنگ زنی این طرح انجام شده است و در مرحله گودبرداری به سر می برد. شرکت آرشام مسئول ساخت این پروژه است. در طرح توانمند سازی ارتش قرار است 6 برج مسکونی با نام های E1، E2، E3، E4، E5 و ساخته شوند.

اطلاعاتی درباره شرکت سازنده طرح توانمندسازی ارتش

شرکت آرشام یکی از شرکت خوشنام و پرآوازه در زمینه برج سازی است و در گذشته نیز با بنیاد تعاون ارتش برای ساخت پروژه بهمن با این شرکت همکاری داشته است. این شرکت متعهد شده است که واحدهای مربوط به طرح توانمند سازی ارتش را دو الی سه ساله به خریداران تحویل دهد.

مطالب پربازدید

لازم به ذکر است که موحوطه سازی این طرح توسط شرکت خاک ابنیه کسری انجام خواهد شد و این شرکت وظیفه اجرای زاه و آسفالت مسیرها، اجرای شبکه های عبوری، اجرای سیستم هوشمند دفع آب سطحی، ایجاد فضای سبز اختصاصی، اجرای زیرساخت های پیش بینی شده نسبت به سرانه تعیین شده و… را بر عهده دارد. هر دو این شرکت ها سابقه درخشانی در پروژه های قبلی خود دارند و کار آنها مورد تایید بنیاد تعاون ارتش می باشد.

معرفی طرح توانمندسازی ارتش

طرح توانمند سازی ارتش (پهنه e) شهرک چیتگر در حال اجرا است. این طرح زیر نظر بنیاد تعاون ارتش ساخته می شود و به دلیل سابقه درخشان این بنیاد در پروژه های قبلی در منطقه 22، طرح توانمندسازی ارتش نیز با استقبال بیار خوب خریداران مواجه شده است.

این طرح به صورت سهام های 2. متری و 50 متری به فروش می رسد و کارکنان ارتش که سابقه بالای 15 سال خدمت را دارند، می توانند از آن استفاده نمایند. با توجه به خوش حسابی اعضا در واریز اقساط، امتیاز بالاتری به آنها تعلق گرفته و می توانند واحد مورد نظر خود را پیش از دیگران انتخاب نمایند.

در این طرح قرار است 4 برج مجزا ساخته شود و هر برج 52 طبقه دارد. برای ساخت برج های طرح توانمندسازی ارتش از مصالح و متریال درجه یک و بسیار باکیفیت استفاده شده است. نوع اسکلت این برج ها از نوع پیچ و مهره است و به همین دلیل این سازه ها در برابر زمین لرزه مقاوم می باشند و طول عمر بالاتری نسبت به ساختمان های دیگر دارند.

موقعیت مکانی طرح توانمندسازی ارتش در پهنه e

برج های طرح توانمند سازی ارتش از نظر موقعیت مکانی در ناحیه خوش آب و هوای منطقه 22 در حال ساخت می باشند. این برج ها در شهرک چیتگر و ضلع غربی دریاچه خلیج فارس و ضلع جنوبی ایران مال در حال ساخت است. ساکنین این برج ها دسترسی آسان به اتوبان های حکیم، شهید خرازی، آزاد راه تهران- شمال و آزاد راه تهران- کرج دارند. همچنین دریاچه شهدای خلیج فارس، دریاچه مصنوعی و پارک جنگلی چیتگر، مترو ایران خودرو و بازار بزرگ ایران مال در نزدیکی ساکنین این برج ها قرار دارد.

مطالب پربازدید

شرایط خرید سهام های 50 متری طرح توانمند سازی ارتش

برای خرید سهام های 50 متری این طرح، خریداران موظفند که مبلغ 75 میلیون تومان را به صورت مستقیم واریز نمایند. به این سهام ها وام 70 میلیون تومانی نیز از طرف طرح حکمت تعلق می گیرد که کارکنان ارتش می توانند از آن استفاده نمایند.

شرایط خرید سهام های 20 متری طرح توانمندسازی ارتش

برای خرید سهام های 20 متری این طرح، هر کدام از کارمندان ارتش باید مبلغ 100 میلیون تومان را مستقیما پرداخت نمایند. برای این سهام ها، به ازای هر متر مبلغ 5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

مشخصات و امکانات برج های طرح توانمندسازی ارتش

همانطور که گفتیم قرار است در این طرح چهار برج مجزا احداث شود که هر کدام از برج ها 42 طبقه خواهند داشت. از این 42 طبقه، 36 طبقه به واحدهای مسکونی اختصاص داده شده، یک طبقه لابی است و 5 طبقه منفی به پارکینگ و انباری اختصاص داده شده است. اسکلت این برج ها زا جنس پیچ و مهره است که در برابر زلزله بسیار مقاوم می باشد. از جمله مزایای این طرح تحویل سریع آن به خریداران است. دیگر امکانات این برج ها عبارتند از:

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
  • لابی مجلل
  • لابی من 24 ساعته
  • انباری اختصاصی برای هر واحد
  • پارکینگ اختصاصی برای هر واحد
  • آنتن مرکزی
  • اتاق مدیریت
  • سالن ورزشی
  • سالن اجتماعات و آمفی تئاتر
  • فضای سبز اختصاصی
  • محوطه بازی کودکان
  • مجهز به سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی

 

نکته: سهام های پهنه e چیتگر بر حسب سال خدمت دارای قیمت متفاوتی می باشد و ثبت نام هم اعضا از 17 سال تا 30 سال سنوات دارند و برحسب سنوات خدمت و ثبت نامی سال 98 و 99 اولویت انتخاب واحد و قیمت متفاوت می شود.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا