مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار علمی و آموزشی

شرایط ثبت نام در مدارس آموزش از راه دور+ جزئیات

مطالب پربازدید

مدارس آموزش از راه دورگودرز شاه مرادی‌، مدیر مدارس آموزش از راه دور درباره چگونگی ثبت نام در این مدارس گفت: مدارس آموزش از راه دور به دلیل ماهیت‌ کاری و با رسالت کمک به دانش آموزان به منظور افزایش پوشش تحصیلی، انعطاف لازم را برای تحصیل به افرادی که امکان حضور کامل در کلاس‌های درس ندارند ایجاد می کند.

وی با اشاره به وجود هزار و 615 مرکز فعال آموزش از راه دور در حال حاضر گفت: دانش آموزان این مدارس طی دو نیم سال و یک دوره تابستانی‌ دوره تحصیلی خود را  می‌گذرانند.

مدیر مدارس آموزش از راه دور تصریح کرد: در حال حاضر ثبت نام مدارس آموزش از راه دور آغاز شده است و این زمان تا پایان مهر ماه ادامه پیدا خواهد کرد. دانش آموز در هر نیم سال امکان اخذ 18 واحد درسی را که در نیم سال تابستان به 8 واحد کاهش پیدا می کند دارند.

شاه مرادی‌ با اشاره به شهریه هر نیم سال گفت: شهریه ثابت هر نیم سال 66 هزار تومان است و در تابستان این مبلغ به نصف، یعنی 33 هزار تومان کاهش پیدا می‌کند. همچنین در صورت اخذ کمتر از 8 واحد درسی نصف شهریه ثابت دریافت خواهند شد، علاوه بر آن برای هر واحد درسی هم میزان شهریه بین 10 تا 25 هزار تومان متفاوت است.

مطالب پربازدید

وی بیان کرد: سیاست اصلی مدارس آموزش از راه دور بر مبنای کیفیت بخشی استوار شده است از این رو با عدم اجازه توسعه فضاها، در هر منطقه، بنا بر پذیرش و استعداد محل صدور مجوز داشته ایم؛ در واقع به فراخور‌ جامعه دانش آموزی‌ مدارس آموزش از راه دور را راه اندازی کردیم.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا