مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار علمی و آموزشی

هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه خواجه نصیر برگزار می شود

مطالب پربازدید

 سیزدهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری الکترونیکی اول و دوم اسفندماه سال جاری در دانشگاه خواجه نصیر برگزار می شود.

دکتر محمد هادی زاهدیدکتر (محمدهادی زاهدی مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر و عضو هیئت علمی دانشگاه) گفت: در این کنفرانس علاوه بر بهره مندی از دستاوردها و آثار علمی اساتید دانشگاهی، ثبت گزارش تجربه (Experience Report) توسط افراد مجرب و متخصص فراهم شده است. گزارش تجربه نتیجه کسب تجربیات موفق و حتی تجربیات ارزنده همراه با شکست است که می تواند بعنوان نقشه راه سایرین مورد استفاده قرار گیرد.همچنین وی به فناوری یادگیری همراه (Mobile Learning) اشاره داشت که امکان آموزش در هر زمان و در هر مکان را با دستگاه های همراه مانند تبلت و تلفن همراه فراهم می آورد.

سیزدهمین کنفرانس آموزش الکترونیک اول و دوم اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می شود و پژوهشگران، اساتید و دانشجویان می توانند مقالات علمی و گزارشات تجربی خود را تا 20 دی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. آدرس سایت کنفرانس جهت اطلاعات بیشتر /https://icelet2019.kntu.ac.ir/fa می باشد.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا