مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار علمی و آموزشیفرهنگ و هنر

کنفرانس بین المللی مدیریت طراحی در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شود

مطالب پربازدید

کنفرانس بین المللی مدیریت طراحی در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شودکنفرانس بین المللی مدیریت طراحی در دانشگاه الزهرا (س)، برای دستیابی به دانش خاص مورد نیاز مدیریت طراحی شهری و مبلمان شهری 6 تا 7 آذرماه 98 برگزار می شود.

 

کنفرانس بین المللی مدیریت طراحی، با هدف دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی متخصصان، دانشجویان، پژوهشگران، دانشمندان مراکز علمی تحقیقاتی و صنعتی و همچنین صنعتگران داخلی و خارجی برای دستیابی به دانش خاص مورد نیاز مدیریت طراحی شهری و مبلمان شهری 6 تا 7 آذرماه 98 در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شود.

علاقه مندان برای شرکت در این کنفرانس تا 30 آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه مدیریت طراحی شهری، ثبت نام کنند. همچنین علاقه مندان باید تا 20 ابان ماه 98 مقالات خود را به دبیرخانه دانشگاه الزهرا (س) ارسال کنند. نتایج داوری مقالات 30 آبان ماه 98 اعلام خواهد شد.

مطالب پربازدید

محورهای مقالات ارسالی باید تحت عنوان موضوعات زیر باشد: مدیریت طراحی برندینگ شهری، مدیریت طراحی و پایداری اجتماعی، مدیریت طراحی و زیباسازی شهری، مدیریت طراحی و شهرهای خلاق، مدیریت طراحی و شهری هوشمند، مدیریت طراحی و گردشگری شهری، مدیریت طراحی و مبلمان شهری، مدیریت طراحی برای معلولان و مدیریت و طراحی اقثصاد شهری.

گفتنی است که، علاقه مندان برای ارسال مقالات و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 88738667 (دبیرخانه مرکزی) و 85692749 ( دبیرخانه مرکزی دانشگاه الزهرا (س) تماس حاصل نمایند.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا