مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
عمومی

کاکتوس؛ گیاهی مفید برای دفع امواج مضر + خواص کاکتوس

مطالب پربازدید

کاکتوس

فارسی کلاب – استفاده از تکنولوژی و فناوری‎های نوین، مزایای زیادی دارد و بسیاری از مشکلات روزمره را حل می‎کند اما ثابت شده که امواج دستگاه های دیجیتالی بر سلامت انسان‎ها تاثیر منفی دارد و خواه و ناخواه در معرض این امواج و تشعشعات قرار داریم. برای دفع و کاهش این امواج می‎توانید گیاه کاکتوس در خانه نگهداری کنید. در خانه یا محل کار، اگر از کامپیوتر زیاد استفاده می‎کنید، حتما یک کاکتوس کنار کامپیوتر خود قرار دهید.

کاکتوس (Cactaceae) گیاه منحصر به فردی است که تشعشعات و نویز‌های گوشی‌های همراه و پارازیت‌های ماهواره را به خود جذب و از بروز بیماری هایی چون سرطان جلوگیری میکند! پس تا میتوانید در منزل خود کاکتوس نگه دارید.

البته کاکتوسِ برگ پهن و تیغ دار بیشتر از دیگر انواع کاکتوس این خاصیت را دارد.

مطالب پربازدید

کاکتوس خواص دیگری نیز دارد.

عصاره کاکتوس با تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن را در برابر عفونت‌ها مقاوم‌تر می‌کند. آب کاکتوس گردش خون را بهتر کرده و همچنین به التیام زخم به طور چشمگیری سرعت می‌بخشد. از همه مهمتر اینکه، کاکتوس برای قند خون و دیابت نوع دوم مفید است.

بر اساس آخرین تحقیقاتی که انجام شده است، کشف شده که کاکتوس خاصیت منحصر به فردی در جذب امواج الکترومغناطیس دارد. تیغ‌هایی که در سطح کاکتوس قرار دارد، مثل آنتن‌های گیرنده‌ی قوی امواج مخرب و مزاحم محیط ما را جذب می‌کنند و مانع رسیدن این امواج به بدن انسان میشوند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا