مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

ثبت نام جاماندگان حمایت معیشتی دولت و یارانه نقدی از اول دی ماه

مطالب پربازدید

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی دولت، خبر داد، امکان ثبت نام جاماندگان حمایت معیشتی دولت و یارانه نقدی از اول دی ماه 98 فراهم می باشد.

حسن میرزایی در گفتگو با مهر در مورد چگونگی ثبت نام جاماندگان حمایت معیشتی و یارانه نقدی اعلام کرد: ازر روز چهارشنبه امکان ثبت اعتراض در سامانه حمایت وزارت رفاه فراهم شد و با توجه به شرط دسترسی به حساب بانکی و مالی، از 4 میلیون کد ملی ثبت شده، فقط 550 هزار خانوار برای بررسی تقاضای دریافت حمایت معیشتی، مجوز دسترسی به اطلاعات مالی و بانکی خود را به دولت داده اند که در حال بررسی است.

وی همچنین اظهار کرد: جاماندگان و انصراف دهندگان از دریافت یارانه نقدی از سال های گذشته تا کنون، برای دریافت یارانه نقدی و به تبع آن دریافت حمایت معیشتی دولت، از اول دی ماه باید به یکی از دفاتر پلیس به اضافه 10 مراجعه و سپس در بانک اعلام حساب کنند. خانوارهای متقاضی دریافت یارانه نقدی پس از اعلام حساب در بانک، در فرایند آزمون وسع قرار می گیرند اگر مشمول شدند یارانه نقدی برای آنها برقرار می شود.

خانوارهایی که یارانه نقدی دریافت نمی کنند (جاماندگان،انصراف دهندگان، حذف شدگان)، می توانند مجددا درخواست دریافت یارانه نقدی ارائه دهند اما افرادی که به دلیل وسع مالی بالا در سال های 94، 95 و در سال جاری از لیست یارانه بگیران حذف شدند به دلیل اینکه در فرایند آزمون وسع قرار می گیرند بطور قطع مشمول دریافت یارانه نقدی نمی شوند.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا