وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیمدیرکل دفتر مطالعات رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی، در مورد نحوه اعتراض آن گروه از بیمه پردازان تامین اجتماعی که از دریافت بسته حمایتی دولت جامانده اند، گفت: چنانچه مجموع درآمد اعضای خانواری که بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی هستند کمتر از ۳ میلیون تومان درماه است و تا کنون بسته حمایتی خود را دریافت نکرده اند، در صورت دارا بودن شماره تلفن همراه اول، لازم است کد ملی خود را به #۸*۱۴۲* و درصورت دارا بودن شماره همراه ایرانسل و رایتل باید کد ملی خود را به #۸*۱۴۲۰* ارسال کنند.

احد رستمی تاکید کرد: معترضین برای ثبت اعتراض خود در سامانه مذکور، ده روز فرصت دارند. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها درخواست‌هایی را پیگیری خواهد کرد که کد ملی سرپرست خانوار یارانه بگیر به همراه شماره تلفن وی و یا یکی از اعضای خانوارش در سامانه ثبت شده باشد.

ارسال پاسخ از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به افراد معترض، حداقل دو هفته زمان خواهد برد و نتیجه به صورت پیامک، به شماره تلفنی ارسال می‌شود که در زمان ثبت اعتراض، به سامانه وارد شده است. بر این اساس، افراد برای پیگیری اعتراض و یا دریافت پاسخ، نیازی نیست به سازمان یا ادارات دولتی مراجعه کنند و تنها از طریق سامانه یاد شده اطلاع رسانی انجام می‌شود.

تا مادامی که پاسخگویی به اعتراضات به پایان نرسیده است، طرح حمایت غذایی ادامه دارد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی همچنین اظهار کرد: رانندگان بین شهری و درون شهری، کارگران ساختمانی، قالیبافان و شاغلان صنایع دستی، مشاغل آزاد و خویش فرمایان، کارگران کارگاه‌های متفرقه، شاغلین کسب و کار‌های خانگی، کارگران باربر، زنبورداران و دریافت کنندگان بیمه بیکاری از جمله افراد بیمه پردازی بوده اند که تا کنون بسته‌های حمایتی خود را دریافت کرده اند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here