مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

رشوه بگیران قوه قضاییه توسط رئیسی افشا و اموالشان بازداشت شد

مطالب پربازدید

رشوه بگیران قوه قضاییه توسط رئیسی افشا و اموالشان بازداشت شدحجت الاسلام رئیسی (رئیس قوه قضاییه) امروز در نشست اعضای مجلس خبرگان در مورد رشوه بگیران قوه قضاییه گفت: در مبارزه با فساد هیچ خط قرمزی نداریم. در خود قوه قضاییه با مواردی مواجه و متوجه شدیم، رشوه هایی اخذ شده است که بهت آور است، از آپارتمان های 600 متری گرفته تا ویلاهای 4000 متری در شمال که در نوع خود بی نظیر است. البته متهمان بازداشت و اموال نامشروع آنها ضبط شده است.

 

آقای رئیسی از همان ابتدا که ریاست قوه قضاییه را برعهده گرفت، مبارزه با فساد را جدی و بی امان در دستور کار قرار داد. در همین راستا ماجرای بازگشت 30 هزار میلیارد تومان از اموال عمومی به بیت المال در فضای مجازی داغ شد و بسیاری از کاربران واکنش هایی به آن نشان دادند.

همچنین سخنگوی رئیس قوه قضاییه در نشسشت خبری اخیر خود گفته بود: با پیگیری قوه قضاییه در حوزه فرار مالیاتی در پنج ماهه نخست امسال 42 هزار و 974 میلیارد و 30 میلیون و 378 هزار و 651 ریال مالیات وصول نشده، وصول شد. این رقم 4 برابر کل مالیات وصول شده سال 97 است. در حوزه بازگشت اراضی در 20 استان غیر از تهران مساحتی بالغ بر 178 هزار هکتار از زمین خواران بازگرفته شد.

مطالب پربازدید

ارزش این زمین ها حدودا 11 هزار میلیارد ریال است. در استان تهران بالغ بر یک هزار هکتار زمین به ارزش تقریبی 48 هزار میلیارد ریال از زمین خواران پس گرفته شد.

البته خبرها حکایت از برخورد شدید با تعدادی قاضی متخلف نیز دارد که به نوبه خود باعث دلگرمی مردم می شود.

با این همه همانطور که جناب آقای رئسی فرمودند، ماجرای رشوه بگیران قوه قضاییه بهت آور است. اینکه چرا کسانیکه خود باید عامل به قانون و مجری آن باشند، خودشان عامل فساد و رشوه و … هستند، سوالی است که باید در جستجوی پاسخ آن بود.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا