مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

علی دایی عضو رسمی کمیسیون صلح و ورزش شد

مطالب پربازدید

حمیدرضا عارف (رئیس کمیسیون صلح و ورزش) اعلام کرد: حکم رسمی عضویت علی دایی در کمیسیون صلح و ورزش صادر شده است. دایی

وی با اشاره به برخی افشاگری های علی دایی و کنار گذاشتن وی از باشگاه سایپا به خبرنگار مهر گفت: همه افراد در جامعه شخصیت و چهره‌ای مستقل از برخی اتفاقات حاشیه‌ای خود دارند. این حواشی ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد اما اگر قرار باشد حواشی بر اثرگذاری افراد تأثیر بگذارد، کاری جز سرمایه سوزی انجام نداده ایم.

چه بخواهیم و چه نخواهیم علی دایی یک سرمایه اجتماعی است که می‌توان از او به بهترین شکل ممکن برای توسعه ورزش و امیدبخشی به نسل جوان استفاده کرد یا اینکه می‌توان برای این اسطوره ورزش حاشیه ایجاد کرد و به آنها دامن زد.

وی همچنین اظهار کرد: به حواشی مطرح شده در مورد علی دایی که در حوزه تخصصی فعالیتش با آنها سرو کار دارد، توجه و کاری ندارم به خصوص که غیر از ضرر برای مردم و جامعه، نتیجه‌ای ندارد. قصد داریم از چهره مردمی و بین المللی وی برای پیشبرد اهداف کمیسیون استفاده کنیم. علی دایی با تلاش خودش و لطف خدا محبوبیت عمیقی در جامعه ایران دارد.

مطالب پربازدید

بنا به گفته حمیدرضا عارف، همسر محمد جواد ظریف (مریم امانیه) نیز به علت مرتبط بودن حوزه فعالیتش، به عنوان یکی از اعضای افتخاری کمیسیون صلح و ورزش معرفی شده است.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا