مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

نحوه پیگیری و شکایت واجدان شرایط دریافت «کمک بلاعوض» از بهزیستی

مطالب پربازدید

معاون امور توان‌بخشی سازمان بهزیستی کشور جزئیات کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای فرزند معلول و نحوه پیگیری شکایات افرادی که از این تسهیلات بهره‌مند نشده‌اند را تشریح کرد.

مددجویان بهزیستیحسین نحوی‌نژاد با اشاره به پرداخت وام ۳۰ میلیونی مسکن به خانواده‌های دارای دو فرزند معلول به بالا گفت: درصورتیکه خانواده‌ای دارای این شرایط است اما موفق به دریافت این تسهیلات نشده است، می‌تواند از طریق مراجعه مستقیم به سازمان بهزیستی شهر محل سکونت خود نسبت به پیگیری دریافت این تسهیلات اقدام کند.
راه دیگر پیگیری خانواده‌های دارای فرزند معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی برای دریافت این تسهیلات مراجعه به سایت این سازمان و ثبت درخواست یا شکایت در بخش مربوطه است که همکاران ما در سازمان بهزیستی بعد از مشاهده این درخواست‌ها در سامانه مذکور ، در اسرع وقت با آنها تماس می‌گیرند. به تمام مطالبات و شکایاتی که از سوی افراد تحت پوشش در سایت بهزیستی ثبت می‌شود نیز پاسخ داده خواهد شد.

نحوی‌نژاد با تاکید بر اینکه پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیونی به افراد تحت پوشش این سازمان که دارای دو فرزند معلول و بیشتر هستند در قالب کمک بلاعوض انجام می‌شود، تصریح کرد: ۱۰ میلیون تومان از این مبلغ از سوی سازمان بهزیستی، ۱۵ میلیون تومان از سوی بنیاد مستضعفان و ۵ میلیون نیز از سوی خیرین مسکن ساز ( در مجموع ۳۰ میلیون تومان)  پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات خانواده‌هایی که حتی یک فرزند معلول دارند، افزود: در حال حاضر این تسهیلات در اختیار خانواده‌های دارای دو فرزند معلول و بیشتر قرار می‌گیرد. با این وجود میزان این کمک بلاعوض برای خانواده‌های دارای یک فرزند معلول نیز ۱۰ میلیون تومان است.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا