مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

یک سال اینترنت رایگان با مشارکت در سایت نت سنج پلاس

مطالب پربازدید

یک سال اینترنت رایگان با مشارکت در سایت نت سنج پلاسوزیر سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: “اولین بار در جهان!

برای اینکه اپراتورها کیفیت بهتری بهتون بدند، سایت نت سنج پلاس رو راه اندازی کردیم.می ونید وضعیت پوشش و کیفیت و شکایات مردم رو ببینید به همراه روزانه هدیه یک سال اینترنت رایگان به 50 نفر از مشارکت کنندگان در نظارت بر سامانه وشبکه!”

محمدجواد آذری جهرمی گفت: پیش از این فقط یک اپراتور رایتل بود که خدمت به مردم می داد، ولی امروز تمامی اپراتورها در خدمت مردم هستند و کمیت ارتباطات توسعه جدی پیدا کرد. امروز ما 3 اپراتور داریم و بیش از 17 شرکت در عرصه اینترنت ثابت رقابت می کنند.

وی همچنین گفت: در نت سنج هر ایرانی در هر مکانی می تواند از نوع خدمات، کیفیت پوشش و میزان سرعت آگاه شود و همچنین می تواند شکایات خود را در آن ثبت کند، بنابراین در هر نقطه که هست می تواند از کیفیت اینترنت خود آگاه شود.

مطالب پربازدید

نکته جالبی که در این سامانه وجود دارد این است که می توانید سرعت ارتباطات و اینترنت را در محدوده خود ثبت کنید و یا می توانید به صورت آنلاین شکایت های خود را ثبت کنید و این اطلاعات را به صورت آنلاین در اختیار مردم قرار دهید. همچنین ما برای قدر دانی از افرادی که در این سامانه شرکت می کنند روزانه به 50 نفر یک سال اینترنت رایگان از طرف اپراتوری که استفاده می کنند اهدا می کنیم.

امیدواریم با راه اندازی این سامانه بتوانیم به فهم مشترکی از کیفیت برسیم و گلایه های شما از قبیل اینکه حاجی اینترنت لاک پشت و بالا نمی آید، کمتر شود و ما بتوانیم درخواست شما را مورد رسیدگی قرار دهیم.

وی گفت: سرعت اینترنت خانگی در بعضی از استان ها وجود دارد و ما بنا داریم BDSL را جایگزین ADSL کنیم.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام من نت ۱۶گیگ برثانیه گرفتم نت سنج پلاس رونکاه کردم خیلی ضعیف عمل میکنه

    1. سلام دوست عزیز
      اینترنت منازل افت شدیدی پیدا کردند تو سرتاسر ایران و به خاطر اینکه 100 گیگ اینترنت هدیه دادند بیشتر مردم از اینترنت منازل استفاده میکنند که باعث میشه سرعت، افت پیدا کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا