مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم وام ضروری بازنشستگان کشوری

مطالب پربازدید

صندوق بازنشستگی کشوریمدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: ثبت نام مرحله دوم وام ضروری پنج میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق از امروز اول بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.

 

جمشید تقی زاده گفت: سود وام ضروری بازنشستگان با کارمزد ۴ درصد و زمان بازپرداخت آن در اقساط ۳۶ ماهه می باشد که از حساب بازنشستگان کسر می شود. در مرحله اول این تسهیلات به ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان که ثبت نام کرده اند داده می شود و ۲۰۰ هزار نفر دیگر تا پایان سال وشش ماهه اول ۹۸ از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

 

مطالب پربازدید

مرحله اول پرداخت وام 5 میلیون تومانی بازنشستگان از مهرماه امسال آغاز شد که این مبلغ هر ماه به حساب واجدین شرایط و براساس نوبت بندی انجام شده با اولویت «کمترین مجموع وام دریافتی» و «کمترین حقوق دریافتی» و با توجه به سقف اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، پرداخت شده که تاکنون چهار مرحله آن برای 130 هزار نفر اجرایی شده است و قرار است تا فروردین ماه سال آینده تمامی واجدین شرایط مرحله نخست، وام خود را دریافت کنند.

در پایان فرآیند ثبت نام مرحله دوم، در صورتیکه تعداد ثبت نام کنندگان بیشتر از تعداد تسهیلات در نظر گرفته شده نباشد، پرداخت های مرحله دوم پس از تکمیل مرحله نخست و احتمالا از فروردین ماه 98 آغاز و به مدت شش ماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیانی که در سال 97 از وام ضروری 5 میلیون تومانی استفاده کرده باشند یا در مراحل پرداخت وام قرار دارند مجاز به ثبت نام نخواهند بود، همچنین متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یکسال گذشته باشد یا وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می شوند یا متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد مجاز به ثبت نام نیستند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان عزیز برای ثبت نام وام با مراجعه به سایت صندوق به نشانی cspf.ir حتما شرایط و ضوابط اعلام شده را مطالعه و با آگاهی کامل ثبت نام کنند

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا