مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

اعتراضات کارگران پیش از قضایی شدن باید توسط دولت و مجلس شنیده شود

مطالب پربازدید

اعتراضات کارگران پیش از قضایی شدن باید توسط دولت و مجلس شنیده شودرئیس قوه قضاییه بررسی و حل و فصل بسیاری از مشکلات و دغدغه های جامعه مانند اعتراضات کارگران، امنیت زنان و… را بر عهده دولت (مجری) و مجلس (ناظر و قانونگذار) دانست و گفت: مشکلات و اعتراضات کارگران باید پیش از آنکه جنبه قضایی پیدا کند، توسط دولت و مجلس شنیده و حل و فصل شود.

سید ابراهیم رئیسی در دیدار و نشستی که با رئیس و اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی داشت گفت: شما به عنوان قانونگذار و ناظر دستتان باز است و می توانید این مشکلات را به راحتی پیگیری کنید. قطعا باید اعتراض کارگر شنیده شود. وقتی کارخانه ای که به یک فرد واگذار می شود که اهلیت لازم را ندارد و بعد تولید این کارخانه به افول می رود و نهایتا تعطیل می شود، طبیعتا کارگران بیکار می شوند و وقتی حقوقی نگرفتند، اعتراض می کنند. این اعتراض ها  (اعتراضات کارگران) باید در وقت خود شنیده شود و اساسا نباید اجازه داد کار به اینجا بکشد.

وی در ادامه اظهار کردند: قاضی تابع قانونی است که شما وضع کرده اید. متاسفانه برخی نمایندگان آنچه در سطح عمومی و تریبونی بیان می کنند، با آنچه در موضع قانونگذاری عمل می کنند تعارض دارد. امروز در جایگاه نماینده باید مسائل را واقعی دید و واقعی نظر داد. اگر مردم مشکلی دارند باید ببینید مشکل آنان چیست.

وی درمورد مبارزه با فساد فرمودند: در مقابله با فساد باید آهنگ همه قوا یکی باشد و هیچ یک فساد را برنتابیم. عمل به قانون امروز یک ارزش است و نباید اجازه دهیم هیچ کس با هیچ گرایش سیاسی قانون را نقض کند. هیچ مسئول و شهروندی نباید اجازه نقض قانون پیدا کند. کشور باید بر مدار قانون اداره شود و آنچه پریروز از سوی رهبر انقلاب به عنوان سیاست های کلی قانون گذاری ابلاغ شد هم تاکید بر همین امر است.

مطالب پربازدید

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا