مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

افزایش ۳۰درصدی ترافیک مهرماه/ ضرورت تغییر ساعت کار

مطالب پربازدید
افزایش ۳۰درصدی ترافیک مهرماه/ ضرورت تغییر ساعت کار
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهماندار در حاشیه افتتاح مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا (س) گفت: بهشت زهرا (س) محور مهمی است که وجود این مرکز کنترل ترافیک در آن ضروری بود.

وی افزود: ما پنجشنبه و جمعه بسیار شلوغ آخر سال را داریم، نیمه خرداد و مناسبت های دیگری مانند روز مادر را داریم که شاهد حجم بالای ترافیک در این منطقه هستیم. طبیعی است این بخش به عنوان جنوبی ترین بخش تهران نیازمند چنین مرکزی باشد و بهترین کنترل این است که از همین نقطه صورت بگیرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مورد ترافیک روز اول مهر گفت: همان طور که پیش بینی می شد در بزرگراه های ورودی و شمال به جنوب شاهد افزایش ۳۰ درصدی ترافیک بودیم.

وی تاکید کرد: اما با حضور گسترده و صددرصدی پلیس و همکاری همه سازمان های مربوطه توانستیم در حوزه ترافیک نمره قابل قبولی به دست آوریم به طوری که ترافیک تهران امروز روان بود.

مطالب پربازدید

مهماندار اضافه کرد: ما همچنین ممنوعیت کامیون ها و وانت های حمل کالا و مواد غذایی را از ساعت ۶ تا ۹ صبح در دستور کار داریم. ضمن اینکه تغییر ساعت کاری که از ضروریات کلانشهرهاست می تواند تاثیر بسیاری در کنترل ترافیک داشته باشد.

شهردار تهران نیز گفت: ما امروز افتتاح ۲۰ پروژه را در بهشت زهرا (س) داریم که یکی از مهمتربن آنها افتتاح مرکز کنترل ترافیک است.

محمد افشانی اضافه کرد: مرکز کنترل ترافیک این توانایی را دارد که اطلاعات ۱۴۰۰ دوربین سطح شهر را دریافت کند و بازتاب دهد.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا