مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

با کد دستوری #۴* برای صدور کارت سوخت و دریافت یارانه کالا (بسته حمایتی دولت) ثبت نام کنید

مطالب پربازدید
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از فعال شدن درگاه واحد خدمات دولت الکترونیک برای ثبت نام کارت سوخت و یارانه کالا  خبر داد.

کارت سوختامیر ناظمی با بیان اینکه کد دستور #4* به طور انحصاری برای دولت الکترونیک تعریف شده است، گفت: از این پس تمامی خدمات دولتی با همین کد دستوری خواهد بود.

برنامه دولت همراه به عنوان درگاهی واحد جهت دریافت خدمات دولت در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است؛ خدمات الکترونیکی دولت همراه توسط سازمان سرویس‌دهنده تهیه و ارائه شده و خدمات موجود در برنامه قرار است به تدریج تکمیل شوند.

برای استفاده از خدمات عمومی، کاربران احراز هویت نمی‌شوند؛ لیکن برای خدماتی که متعلق به شخص کاربر است (مانند سوابق بیمه) کاربران براساس شماره تلفن همراه (باید به نام خود کاربر باشد) و کد ملی احراز هویت می‌شوند.

وزیر ارتباطات هم در تأیید خدماتی که در دولت الکترونیکی در دسترس است، اشاره‌ای به موضوع «کارت سوخت» داشته و گفته است که «در تهیه کارت سوخت، انتخاب‌های متعدد برای دارندگان خودرو فراهم است:

مطالب پربازدید

1. شیوه سنتی: حضور در مراکز پلیس+10 و ارائه اصل سند و کپی، اصل کارت خودرو و کپی، اصل کارت ملی و کپی و پرداخت وجه و انتظار دریافت پستی.

2. شیوه نوین: مراجعه به سایت دولت همراه یا کد دستوری #4* بدون مدارک،هزینه وانتظار»

در حال حاضر با مراجعه به درگاه خدمات مذکور، امکان رفتن به بخش‌های رجیستری گوشی، کارت سوخت، تأمین اجتماعی، بسته حمایتی، استانداری‌ها، دستگاه‌ها، سازمان بهزیستی، اداره استاندارد، وزارت کار، ثبت احوال و وزارت ورزش و جوانان فراهم است.

منبع: تسنیم

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا