مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران، امیرکبیر با سر دادن شعارهای سیاسی

مطالب پربازدید

تجمع دانشجویان دانشگاه های تهرانتعدادی از دانشجویان دانشگاه های تهران، امیر کبیر، علامه طباطبایی، همزمان با 16 آذر (روز دانشجو) طی فراخوانی دست به تجمع زدند. تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران و امیرکبیر و علامه طباطبایی بصورت پراکنده بود.

 

به نقل از تسنیم، همزمان با سالروز 16 آذر و روز دانشجو، تعدادی از دانشجویان در دانشگاه های تهران و امیرکبیر با برگزاری تجمعات پراکنده ای اقدام به سر دادن برخی شعارهای سیاسی کردند. تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در پی فراخوانی که شب گذشته در بین دانشجویان پخش شد، برگزار شده بود و طی آن دانشجویان در محوطه دانشگاه شعارهایی مثل “دانشجوی زندانی آزاد باید گردد”، “ایران، لبنان، فرانسه/سرکوب و غارت بسه” و “فقر، کشتار، گرانی/مردم شدند قربانی” سر دادند.

سخنرانی رئیسی در دانشگاه تهران

شایان ذکر است علیرغم برخی تلاش ها برای بر هم زدن مراسم سخنرانی رئیسی در دانشگاه تهران، محل برگزاری این مراسم با استقبال قابل توجهی از طرف دانشجویان مواجه شد و دانشجویان سوالات و دغدغه های خود را با رئیس قوه قضاییه در میان گذاشتند.

مطالب پربازدید

امین نوریان (دبیر جامعه اسلامی دانش گاه تهران طیب) در این مراسم گفت: ما دولتی می خواهیم که کار کند، دولت با مردم نه دولت بر مردم! مردم به این نتیجه رسیده اند که دیگر از تکرارهای بی خاصیت برخی آبی گرم نمی شود. حضور شما به عنوان سکان دار یکی از قوا و اصلاحات انجام شده در قوه قضاییه نشان داد اصلاح و تغییر شدنی است و مشکل از کارگزاران است نه ساختار.

علی اسکندری دبیر جنبش عدالتخواه دانشگاه تهران نیز گفت: چرا در شرایطی که مجلس رئیس جمهور را استیضاح نمی کند دیوان عالی هیچ اقدامی نمی کند؟ دیگر رئیس جمهور چه کاری باید بکند که خلاف نص صریح قانون شود؟ به طور جدی پیشنهاد می شود با با ورود به بحث خلق پول بانکی و نه صرفا اختلاس ها جلوی آنهایی را که از ملت دزدی می کنند بگیرید.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا