مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

جزئیات پرداخت بسته حمایتی جاماندگان / تعیین تکلیف اعتراضات تا 29 بهمن

مطالب پربازدید

خرید کالارحیم اردلان (معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی) درباره چگونگی بررسی اعتراضات ثبت شده از سوی جاماندگان بسته حمایتی گفت: تا روز ۱۷ بهمن که به عنوان آخرین مهلت ارسال پیامک‌ها تعیین شده بود، ۳ میلیون و ۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر در دو سامانه #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* ثبت شده است که بررسی اعتراضات از ۲۳ بهمن آغاز خواهد شد و قرار است در یک بازده زمانی تا ۲۹ بهمن وضعیت افراد جامانده از بسته حمایتی مشخص شوند و در نهایت اسامی افراد که مشمول طرح باشند به وزارت رفاه ارسال خواهد شد تا پس از تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه، رقم ریالی خانواده‌هایی که مستحق بسته حمایتی هستند، واریز خواهد شود.

وی همچنین گفت: از ۱۷ بهمن فعالیت دو سامانه اشاره شده، متوقف شده و در واقع هیچ اعتراضی از این تاریخ به بعد ثبت نخواهد شد. نتیجه اعتراضات ثبت شده تا هفده بهمن در این دو سامانه، از طریق شماره تلفن همراه خانواده‌ها به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است که، احمد میدری (معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) نیز در این خصوص اظهار کرد: ۷۰۰ هزار نفر بر اساس شناسایی‌های انجام شده جزء هیچ یک از صندوق‌های بیمه‌ای نبوده‌اند.

از ۵ تا ۲۰ بهمن از طریق دو شماره پیامک به جاماندگان بسته حمایتی اعلام کردیم که کدهای ملی‌ خود را ارسال کنند. در مدت زمان پیگیری بسته حمایتی یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر پیامک داده‌اند  که فقط به یک میلیون نفر از این افراد بسته حمایتی تعلق می‌گیرد. به آن دسته از یک میلیون نفری که بسته حمایتی دریافت نکردند تا روز یکشنبه پیامکی ارسال خواهد شد.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا