مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

سود سهام عدالت از بهمن ماه 98 یکجا به حساب مشمولان واریز می شود

مطالب پربازدید

سهام عدالتدر 1 آذر 97 اعلام شده بود، پرداخت سود مشمولین سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۶ شرکتهای سرمایه‌پذیر، امروز همزمان با ایام هفته وحدت و ولادت پر برکت پیامبر عظیم الشأن اسلام و امام جعفر صادق (ع) آغاز می شود و در این مرحله به مشمولانی که مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور بوده و از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شده اند مبلغ ۱۷۵ هزار تومان سود سهام پرداخت می شود.

این مبلغ پرداختی در یک نوبت به حساب بانکی مشمولین که در سامانه سهام عدالت به نشانی WWW.samanese.ir اعلام نموده اند به طور یکجا و به حساب شخصی همان سهامدار واریز خواهد شد.

واریز سود سهام

همچنین سود سهام سال ۱۳۹۵ آن دسته از مشمولین که شماره شبای بانکی معتبر خود را با تأخیر به این سازمان اعلام نموده ‌اند و همچنین آن دسته از وراث قانونی مشمولان متوفی که ناشی از تقسیم سهام فوت شدگان مشمول، واجد شرایط دریافت سود شده اند و تقسیم سهام آنان از طریق دفاتر پیشخوان دولت قطعی شده نیز در این مرحله پرداخت می شود.

با اینهمه طبق شنیده ها و گفته رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت، امسال (1398)، سود سهام عدالت همه مشمولان از بهمن ماه واریز خواهد شد. در سال های 96 و 97 واریز سود سهام عدالت بصورت مرحله به مرحله از آذر ماه شروع و معمولا تا خرداد سال بعد ادامه پیدا می کرد ولی سود سهام عدالت سال 97، برخلاف دو سال قبل بصورت یکجا واریز خوهد شد.

مطالب پربازدید

همچنین با اینکه قبلآ بصورت گروه گروه واریز می شد (از اقشار ضعیف آغاز می شد و به تدریج به مشمولان دیگر واریز می شد)، امسال به همه مشمولان یکجا واریز می شود.

واریز سود سهام عدالت منحصراً به حساب بانکی همان سهامدار صورت می گیرد و مشمولین می بایستی کاملاً هوشیار باشند که این سازمان هیچ واسطه خاص و ویژه  ندارد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا