مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

ماجرای دختر دانشجوی دندانپزشکی که با غفلت حراست وارد دانشگاه می شد چیست؟

مطالب پربازدید

ماجرای دختر دانشجوی دندانپزشکیخانمی جوان (23 ساله) که خود را دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی معرفی می کند به علت بی توجهی و غفلت عوامل حراست دانشگاه، به مدت یک سال سر کلاس های درس دندانپزشکی شهید بهشتی حاضر می شده است.

ماجرای دختر دانشجوی دندانپزشکی از این قرار است که این دختر 23 ساله در صفحات مجازیش، خود را به عنوان دانشجوی نخبه ای که رتبه 2 رقمی دانشگاه شهید بهشتی معرفی می کند. آنطور که از شواهد و قرائن پیداست وی در کنکور هم شرکت نکرده بوده و با این حال به مدت یک سال سر کلاس های درس دندانپزشکی حاضر می شده است.

ظاهرا خود خانم “م.م” به دانشجویان گفته بود که با پول به دانشگاه راه پیدا کرده و اصلا کنکور نداده است. وی مدعی بود که با پرداخت چندین میلیارد تومان و بدون شرکت در کنکور، در دانشگاه ثبت نام کرده است.

اظهارات دختر دانشجو

این خانم در روز دوشنبه (25 شهریورماه) توسط کلانتری ولنجک دستگیر شده و در همان بازجویی های اولیه به این موضوع اقرار کرد. وی در اقرار خود عنوان کرد که، هیچگونه ثبت نامی در دانشگاه نداشته و با سوء استفاده از بی توجهی عوامل حراست و استادان وارد فضای دانشگاه شده و به خاطر علاقه ای که به رشته دندانپزشکی داشته در کلاس های مربوطه شرکت کرده است.

مطالب پربازدید

من عاشق رشته دندانپزشکی بودم. همیشه دوست داشتم دندانپزشک شوم ولی موفق نشدم که در این رشته قبول شوم. یک روز داشتم از جلوی دانشگاه شهید بهشتی رد می شدم، با خودم گفتم به آنجا بروم و از دانشجویان رشته دندانپزشکی سوال هایی بپرسم. وقتی وارد شدم به حراست گفتم که دانشجو هستم و کارتم همراهم نیست. بعد از آن بود که به سرم زد که در کلاس ها شرکت کنم.

کتاب هایش را تهیه کردم و رفت و آمدم شروع شد. گفته بودم دانشجوی اتتقالی از دانشگاه خارج از کشور هستم. چون به خارج از کشور زیاد سفر کرده بودم و خانواده ام هم آنجا هستند، اطلاع زیادی از دانشگاه های آنجا دارم. برای همین آنها هم حرفم را باور می کردند و اجازه می دادند سر کلاس بنشینم.

با این حال وی در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش فیلمی را منتشر کرده و گفته است: دانشجوی قلابی نیستم و از هیچ راه غیرقانونی وارد دانشگاه شهید بهشتی نشدم. با رزومه و اعتبار علمی مجوز ورود به دانشگاه را گرفتم. در کشور آلمان و دبی اعتبار علمی دارم و به دلیل اعتبارم از معتبرترین افراد دانشگاه مجوز افتخاری گرفتم.

جریانات پشت پرده احتمالی

او همچنین پرده از جریاناتی برداشته و می گوید: در پشت پرده این جریانات دو موضوع مطرح است. اول اینکه بواسطه موقعیت اجتماعی و اعتبار خودم از من خواسته شد در یک سری جریانات فکری سیاسی با آنها همکاری کنم، چون قبول نکردم تهدید به اخراج شدم. دوم اینکه اخیرا خبرهایی مبنی بر دریافت پول های کلان توسط مقامات و مسئولان دانشگاه مطرح شد و قطعا همه می دانند که خرید و فروش صندلی اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: مسئولین دانشگاه اعلام کردند که 3 میلیارد پول پرداخت شده است، سپس اعلام کردند 500 میلیون تومان و در نهایت بیانیه داند که هیچ پولی نگرفته ایم.

مطالب پربازدید

اظهارات مسئولین دانشگاه

با اینکه ماجرای دختر دانشجوی دندانپزشکی رسانه ای شده اما مسئولین دانشکده دندانپزشکی، این اظهارات را قبول ندارند و می گویند که به دلیل ورود غیر قانونی این خانم به دانشگاه، هیچ مدرکی برای او صادر نخواهد شد.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا