مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

پرداخت ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی برای اولین بار در سال 98

مطالب پربازدید

پرداخت ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستیرئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: پرداخت ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی برای اولین بار در سال 98 اجرایی خواهد شد.

وحید قبادی دانا در جلسه ای که امروز به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد گفت: پرداخت ودیعه مسکن به مددجویان بهزیستی برای اولین بار در سال 98 به شکل محدود اجرا می شود. برای این منظور 12 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که تا سقف 5 میلیون تومان برای 2500 نفر پرداخت می شود.

وی همچنین گفت: در گذشته 180 هزار خانواری که سرپرست خانواده معلول بود به اندازه یک نفر مستمری می گرفتند. از این به بعد این افراد به اندازه تعداد اعضای خانواده خود مستمری خواهند گرفت. دنبال این هستیم تا درصد مناسبی به سرانه دریافتی خانوارها اضافه شود که جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

وی افزود: هر سه ماه یک بار مبلغ 300 تا 500 هزار تومان به کارت این افراد واریز می شود. امیدواریم تا طی سه ماه آینده سامانه دیده بان نیز راه اندازی شود سامانه دیده بان سامانه ای است که بر اساس آن تمام کسانی که در سازمان همکار یا شرکای اقتصادی ما هستند یا از جمله خیرین محسوب می شوند و تمام گروه های دریافت کننده خدمات، تحت نظارت مردم قرار می گیرند.

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا