مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
اخبار جامعه

کرونا ترکیبی از ویروس مار، خفاش، HIV، و گلیکوپروتئین و ساخته دست بشر است

مطالب پربازدید

ویروس کروناکرونا ویروس

 بنا به گفته عضو سابق کمیسیون تسلیحات بیولوژیک سازمان ملل و کارشناس نظامی روسیه می گوید کرونا ویروس نمی تواند طبیعی باشد و به احتمال قریب به یقین در محیط آزمایشگاهی ساخته شده است.

تاپ نیوز

به نوشته تاپ نیوز، بر اساس اظهار نظر ایگور نیکولین احتمال اینکه این ویروس در محیط آزمایشگاهی ساخته شده باشد زیاد است و به واقعیت نیز نزدیک تر است. او در این مورد می گوید: خصوصیات ویروس کرونا نشان می دهد که این ویروس ساخته دست انسان است و این امر بدیهی و واضحی است. اما مشخص کردن منشا و محل ساخت آن مشکل است و معلوم نیست که در کجا ساخته شده است.

اچ آی وی و گلیکوپروتئین

این ویروس، محصول ترکیب کرونا ویروس مار، کرونا ویروس خفاش، اچ آی وی و گلیکوپروتئین بوده و نمی تواند محصول طبیعی باشد. وزارت خارجه چین اخیرا در پیام توییتری اعلام کرد: احتمالا ارتش آمریکا ویروس کرونا را به ووهان چین آورده است.ناگفته نماند که در پی این اظهارنظر جنجالی وزارت خارجه چین، به وزارت خارجه آمریکا احضار شد چرا که مسئولین عالی رتبه آمریکا مدعی هستند که کشور چین در برخورد به موقع با این ویروس کشنده تعلل و کوتاهی کرده اند و از این موضوع به شدت ناراحت هستند.

در صورت بروز علائم COVID-19 چه باید کرد؟

اگر مبتلا به COVID-19 هستید یا گمان می کنید ویروس ایجاد COVID-19 داشته باشید ، باید به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.شما برای به دست آوردن مراقبت های پزشکی گزینه های مختلفی دارید ، از جمله اینکه توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی اولیه خود مشاهده می کنید. CDC توصیه می کند ابتدا با ارائه دهنده خود تماس بگیرید تا آنها بتوانند اقدامات لازم را برای آماده شدن برای بازدید شما انجام دهند و دیگران را از قرار گرفتن در معرض احتمال ویروس ناشی از COVID-19 محافظت کنند.

مطالب پربازدید

برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی همچنین از طریق تلفن هوشمند یا لپ تاپ شما ویزیت های مجازی ارائه می دهند ، بنابراین ممکن است نیازی به ترک خانه خود برای ارزیابی اولیه نباشید.اگر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی اولیه ندارید ، می توانید از این ابزار برای یافتن یک دفتر مراقبت های اولیه محلی در منطقه خود استفاده کنید.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا