مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

علی دایی: من همیشه حرف حق را می‌زنم و تا آخرش هم پای حرفم هستم

مطالب پربازدید

چند روز پیش برخی از سایت‌های خبری مطلبی را منتشر کردند  مبنی بر این که به دلیل اظهارات اخیر علی دایی علیه برخی مقامات کشور، به تیم‌های لیگ برتری دستور داده‌ شده است که از امضای قرارداد با علی دایی ممانعت کرده و او را برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر انتخاب نکنند.علی دایی

به همین بهانه ایسنا با علی دایی مصاحبه ای انجام داده و واکنش وی به انتشار این خبر را جویا شده است که در ادامه خلاصه و گزیده سخنان علی دایی را می توانید ملاحظه نمایید.

دنبال کارهای شخصی خودم هستم و تا الان هم هیچ مذاکره‌ای از سوی تیم‌های لیگ برتری با من صورت نگرفته که بخواهم درباره‌اش حرفی بزنم. خدا را شکر. چنین مسائلی بعید نیست و شاید هم این مسائل خیلی محتمل باشد، اما من مگر وابسته به فوتبال هستم که بخواهم ناراحت شوم؟ من همیشه حرف حق را می‌زنم و تا آخرش هم پای حرفم هستم. پیش‌بینی می‌کردم که این اتفاق رخ بدهد.

خیلی وقت است که تمام هم‌وغم خود را گذاشته‌اند امثال من را بین مردم بد و خراب کنند که البته خدا را شکر عزت و ذلت را خدا می‌دهد و به هدف‌شان نمی‌رسند. من اسمی نمی‌برم و کاری به کسی ندارم. همیشه کار خودم را کرده‌ام و همیشه حرف خودم را زده‌ام؛ حرفی که در آینده همه به آن پی می‌برند و می‌فهمند چه گفته‌ام.

مطالب پربازدید

مردم علی دایی را به خاطر فوتبال دوست ندارند، به خاطر شخصیتش دوستش دارند. خودتان این مسائل را بهتر می‌دانید. مطمئنا مردم به من لطف دارند. نتایج بعد از ما را هم دیدید. البته کاری به این چیزها ندارم و روی صحبتم این مسائل نیست. الان خدا را شکر می‌کنم که در زندگی به غیر از علاقه و عشقی که به فوتبال داشتم، فوتبال نه منبع درآمدم بوده و نه از آن تامین شده و نه چیز دیگری. حضورم در فوتبال به خاطر عشقم بوده حالا هم شاید فاصله‌ای بین من و فوتبال بیفتد.

خودم را دست بالایی سپرده‌ام و خودش هرچیزی که صلاح بداند و بخواهد آن اتفاق می‌افتد.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا