مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

الدحیل قطر در مقابل پرسپولیس ایران چه خواهد کرد؟!

مطالب پربازدید
الدحیل

تیم فوتبال پرسپولیس ایران امروز از سری بازی های رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دیدار تیم فوتبال الدحیل قطر خواهد رفت.

این دیدار از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه خلیفه دوحه آغاز خواهد شد.

در ترکیب تیم پرسپولیس علیرضا بیرانوند داخل دروازه و سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان ، شجاع خلیل زاده ، حسین ماهینی و محمد انصاری در خط دفاعی تیم قرار خواهند گرفت.

در خط هافبک سرخ پوشان کمال کامیابی نیا با وجود سرما خوردگی می تواند تیم را همراهی کند و در کنار او احمد نوراللهی حضور خواهد یافت. همچنین بشار رسن و سیامک نعمتی بیشتر برای کمک به خط حمله تیم استفاده خواهند شد.

مطالب پربازدید

خط حمله تیم پرسپولیس نیز با حضور گادوین منشا ، علی علیپور و سیامک نعمتی به میدان خواهد آمد و به احتمال در نیمه دوم از رسن ، بازیکن عراقی تیم استفاده  های بیشتری خواهد شد. البته این احتمال نیز وجود دارد که رسن به عنوان هافبک بازی ساز در کنار کامیابی نیا و نوراالهی حضور یابد و از پاس های کلیدی و سانتر های دقیق این بازیکن استفاده شود.

به هر حال ترکیب 11 نفره تیم فوتبال پرسپولیس ایران به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند – سید جلال حسینی – شجاع خلیل زاده – حسین ماهینی – محمد انصاری – کمال کامیابی نیا – احمد نوراللهی – گادوین منشا، علی علیپور، بشار رسن و سیامک نعمتی

 در ترکیب تیم الدحیل قطر امین لکومته به عنوان دروازه بان اصلی ،لوئیز مارتین ، سلطان البریک ،محمد موسی ، مراد ناجی ، بسام الراوی ، لوکاس مندز ، المعز علی ، نام تائه هی ، ادملیسون جونیور بلژیکی و گلزن بنام  این تیم، یوسف العربی نقش آفرینی خواهند کرد.

یوسف العربی بازیکن تیم فونبال الدحیل قطر در 7 بازی  که در لیگ قهرمانان آسیا 2018 حضور یافته 9 گل به ثمر رسانده و یکی از خطرناک ترین بازیکنان الدحیل محسوب می شود.

مطالب پربازدید

با اینهمه الدحیل با تکیه بر بازیکنان میلیونی خود امیدوار است تا شاید بتواند انتقام شکست قبلی خود را که دوبر یک مغلوب پرسپولیس شده بود را بگیرد و بازیگر پیروز میدان باشد.تا چه پیش آید و چه شود؟باید بازی را دید و قضاوت کرد. امید که تیم ایران پیروز میدان باشد.

تهیه و تنظیم خبر: یوسف حبیبی

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا