مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

درخشش بانوی تفنگ‌دار قمی در ليگ برتر تیر اندازی زنان باشگاه های کشور

مطالب پربازدید

مريم زابلی زاده عنوان برترين تيرانداز قم در هفته نخست رقابت‌های ليگ برتر تيراندازی زنان باشگاه‌های كشور را به خود اختصاص داد.

مریم زابلی زاده

نخستین هفته مسابقات فصل 1397 لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور به میزبانی قزوین در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید و بانوان تیرانداز قم در جدال با هیأت قزوین، نخستین حضور در لیگ برتر را استارت زدند.

تیم بانوان هیأت تیراندازی قم که برای نخستین‌بار حضور در این سطح از مسابقات باشگاهی تیراندازی ایران را تجربه می‌کند متشکل از چهره‌های شاخص بومی این رشته در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی به میدان رفت و نخستین بازی را به حریف خود تیم هیأت تیراندازی قزوین واگذار کرد.

مطالب پربازدید

در پایان مسابقات این هفته، تیم تفنگ هیأت تیراندازی قم با توجه به نخستین حضور خود عملکرد تقریبا مثبتی داشت و بعد از تیم‌های قدرتمند و با سابقه این دوره از مسابقات مقام چهارم رده‌بندی را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه تیم قم در بخش تپانچه بادی مقام ششم این هفته را به دست آورد.

اما بهترین عملکرد در بخش انفرادی تفنگ بادی این مسابقات را مریم زابلی زاده از تیم هیأت تیراندازی قم داشت که توانست مقام دوم را کسب کند، در حالی که برای تیم تفنگ بادی قم مریم زابلی‌زاده، سیده‌رویا صبح‌خیز، مونا سعیدپور و مینا روحیان به میدان رفتند.

 

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا