مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

حذف اکانت تلگرام چگونه است؟ (Delete Account Telegram)

مطالب پربازدید

آموزش یکی از ترفند های تلگرام (دیلت اکانت تلگرام) به چه صورت است؟

تلگرام یکی از برنامه هایی بود که این اجازه را  به شما می داد ترفند های مختلفی را روی آن اجرا کنید مثلا استیکر بسازید، کانال ایجاد کنید، و حتی اکانت خود را از پایه حذف کنید. به همین جهت ما در این قسمت شما را با دیلت اکانت تلگرام که کاربردی ترین ترفند تلگرام ‌است آشنا می کنیم.

حذف کامل اکانت تلگرام

برای این که بتوانیم اقدام به دیلت اکانت تلگرام کنیم باید ابتدا تمامی شیوه های حذف را یاد بگیریم سپس این کار را انجام دهیم. حذف اکانت تلگرام با انجام‌ مراحل زیر امکان پذیر است :

  • اولین مرحله این است که شما وارد برنامه گوگل شده و جمله” حذف اکانت تلگرام ” را سرچ می کنید. سپس یک صفحه برای شما باز می شود که یک کادر برای وارد کردن شماره تلفن شما دارد. شماره خود را به صورت +98و مابقی شماره وارد کنید.تصویر زیر:

دیلیت اکانت تلگرام، حذف اکانت تلگرام، حذف خودکار اکانت تلگرام

  • پس از آن دکمه next را زده و منتظر دریافت پیامک حاوی کد از تلگرام خود شوید. پس از آن کد را در قسمت پس وورد کپی کرده و گزینه sign in را لمس کنید.

دیلیت اکانت تلگرام، حذف اکانت تلگرام، حذف خودکار اکانت تلگرام

مطالب پربازدید

وارد کردن کد تصویر زیر:

دیلیت اکانت تلگرام، حذف اکانت تلگرام، حذف خودکار اکانت تلگرام

  • سپس بر روی Delete account کلیک کنید.
  • حالا صفحه زیر براتون باز میشه و در قسمت Why are you leaving از شما میپزسه که چرا میخواید از اکانت خودتون خارج بشید. دقت کنید این قسمت اختیاری هست و میتونید اصلا چیزی ننویسید.

دیلیت اکانت تلگرام، حذف اکانت تلگرام، حذف خودکار اکانت تلگرام

  • از شما سوالاتی می پرسد که مبنی بر اطمینان از حذف اکانت تلگرام شماست در صورت تایید گزینه Yes delete my account را لمس کنید و اکانت تلگرام خود را حذف کنید توجه داشته باشید که در صورت ذخیره نکردن اطلاعات تلگرام‌ با دیلیت اکانت تمامی اطلاعات آن نیز از بین خواهند رفت.

دیلیت اکانت تلگرام، حذف اکانت تلگرام، حذف خودکار اکانت تلگرام

استفاده از self destruction برای حذف اکانت تلگرام

خوشبختانه برنامه تلگرام از ویژگی های خاصی برخوردار است. یکی از آن ها دیلیت اکانت تلگرام به طور خودکار است که باعث می شود در صورت استفاده نکردن از برنامه تلگرام و آنلاین نشدن به مدت معینی سیستم تلگرام به صورت خودکار به حذف اکانت شما اقدام کند. این تنظیمات معمولا برای هر اکانت تلگرام به مدت ۶ ماه است و قابلیت تنظیم شدن دارد که از ۳ ماه تا ۱ سال متغیر است و شما می توانید حذف خودکار تلگرام را به دلخواه خود تغییر دهید.

مطالب پربازدید

برای این کار باید به setting رفته و وارد قسمت privacy and security شوید و گزینه If Away For را انتخاب کنید .

دیلیت اکانت تلگرام، حذف خودکار اکانت تلگرام

 

با انتخاب این گزینه شما می توانید به طور دلخواه حذف اکانت تلگرام خودکار خود را به مدت۱ ماه، ۳ ماه، ۶ ماه تا یک سال تنظیم کنید.دیلیت اکانت تلگرام، حذف خودکار اکانت تلگرام

 

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

چگونه می‌ توانیم از تصاویر و داده های خود قبل از دیلت اکانت تلگرام کپی برداری کنیم؟

گاهی اوقات به دلایل مختلفی قصد دارید که اکانت خود را حذف کنید اما به دلیل آن که به داده ها و تصاویر، فیلم ها و فایل های خود نیاز دارید ممکن است از انجام این کار پشیمان شوید. برای جلوگیری از چنین اتفاقی تنها لازم است که یک فرایند را یاد بگیرید آن هم بک آپ گرفتن از تمامی برنامه هایی است که دارید. حالا سوال اینجاست که چگونه می توان اطلاعات مورد نظر را ذخیره کرد؟ ما در این قسمت شما را با این کار قبل از دیلت اکانت تلگرام  آشنا می کنیم. ابتدا باید برنامه تلگرام دسکتاپ را به روز رسانی کنید تا تمامی اطلاعات شما اعم از چت، تصاویر، فیلم و … در آن باز شود. با مرحله به مرحله این کار آشنا شوید:

  • تلگرام دسکتاپ را باز کنید و وارد قسمت تنظیمات شوید.
  • قسمتی با عنوان “Export telegram data یا همان صادر کردن اطلاعات تلگرام را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد خروجی گرفتن از چت را انتخاب کرده و نوع فایل مورد نظر خود را ذخیره کنید.‌
  • در انتها می توانید به صورت آفلاین تمامی داده های ذخیره شده خود را مشاهده کنید.

برای ذخیره سازی داده ها چه روش هایی وجود دارند؟

به غیر از بک آپ گرفتن شما می توانید از روش های ساده و ابتدایی استفاده کنید که ممکن است حریم خصوصی شما به خطر بیفتد برای مثال تمامی داده های مورد نیاز خود را به اکانت دیگری که متعلق به خود شماست انتقال دهید در این صورت راحت می توانید مجددا با اکانت جدید خود به این فایل ها دسترسی پیدا کنید و یا اینکه آن ها را با یکی از صمیمی ترین و نزدیک تزین اشخاص زندگیتان به اشتراک بگذارید که زیاد پیشنهاد نمی شود.

امکانات تلگرام

امکان تنظیم تایمرهای خود تخریبی برای چت های مخفی

امکان ارسال پرونده های بزرگ

امکان شخصی سازی و تنظیم رنگ مورد نظر و …

امکان برقراری تماس صوتی

اعلان ها و اعلان ها را برای پیوستن به کاربران جدید به تلگرام ارسال کنید

امکان تغییر شماره تلفن در تلگرام

برای دسترسی به تلگرام جدید در اینجا کیلید کنید.

تلگرام

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا