مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

مترجم گوگل چگونه کار میکند / با مترجم گوگل بیشتر آشنا شوید؟

مطالب پربازدید

مترجم گوگل (Google Translate)

آیا سرعت کند نرم افزارهای مترجمی شما را ناامید کرده است ؟

با راحتی و نوع استفاده از اپلیکشن و همین طور نسخه تحت وب  و اینکه به هیچ نرم افزار جانبی نیاز ندارد ، قابلیت مترجم گوگل بصورت صوتی و یا اینکه عکس گرفتن با دوربین از متن و دادن آن به نرم افزار و ترجمه از آن خواستن  و بیشتر از قبل بر دایره خواسته های  طرفداران خود افزوده است، در دسترس بودن همیشه google translate نسبت به دیگر وب سایت‌های ترجمه آنلاین مثل مترجم فرازین، مترجم آنلاین آبادیس، دیگر دلیل علاقمندی کاربران به استفاده از مترجم گوگل می‌باشد.

 

Google Translate، گوگل ترنسلیت، مترجم گوگل
Google Translate، گوگل ترنسلیت، مترجم گوگل

می خواهیم شما را با مترجم گوگل بیشتر آشنا کنیم

هر گاه که واژه‌های ترجمه متن فارسی به انگلیسی، ترجمه متون، دیکشنری آنلاین فارسی به انگلیسی یا اصل واژه ترجمه را در گوگل جستجو کنید و اینکه برایتان سوال باشد پس از سرچ کردن.

اولین صفحه ای که برای شما رویت می‌شود، مترجم گوگل یا google translate است. حتی گاهی دانستن تلفظ یک واژه شما را گیج و سردرگم می کند و با سرچ در موتورهای جستجو، خواهید دید باز هم مقصد اولیه  مترجم گوگل با تلفظ است. امکان دانستن لغات هم معنی و همین طور داشتن دریایی از واژگان با معناهای نزدیک برای مصارف مختلف،  که یک ویژگی  و قابلیت بسیار بالا برای این اپلیکیشن است ، مترجم گوگل زبان را به قدرتمندترین مترجمان آنلاین تبدیل کرده است.

مطالب پربازدید

از قابلیت‌های دیگر ترجمه متون با متـرجم گوگل زبان یا گوگل ترنسلیت،داشتن انواع  زبان‌های مختلف است. این قابلیت در دیگر نرم افزار‌ها و وب‌ سایت های ترجمه هم  وجود داشته باشد. در دسترس بودن و استفاده رایگان از گوگل ترنسلیت، مـترجم گوگل را  رکورد دار  وب سایت‌های ترجمه آنلاین و اینکه نرم افزار‌های ترجمه در دنیا قرار داده است.

قابلیت و ویژگی های اضافه شده به مترجم گوگل

مترجم گوگل با مشاهده نحوه درخواست کاربران آنلاین خود. هر لحظه در حال آپدیت شدن  و به روزرسانی و  جا افتادن در حرفه ترجمه آنلاین است. راحت بودن طریقه انتقال اطلاعات برای ترجمه. از طریق صوت و یا عکس گرفتن و همین طور دسترسی بیشتر به متـرجم گوگل با نصب نرم افزار مخصوص روی تلفن همراه از مواردی است. که با عنوان‌های، متـرجم گوگل صوتی. دوربین ترجمه گوگل و متـرجم گوگل اندورید و ios رونمایی شده و کاربری است. در ادامه این موضوعات در مورد قابلیت‌های انواع متـرجم گوگل صحبت می‌کنیم.

متـرجم گوگل اندروید-google translate app

با واژه‌هایی مثل دانلود مترجـم گوگل، دانلود گوگل ترنسلیت. در نرم‌ افزارهایی مثل کافه بازار یا app store می‌توانید،  متـرجم گوگل اندورید را دانلود و نصب کنید . قابلیت و اهمیت مترجم گوگل اندروید یا google translate app در راحتی استفاده برای مواقع ضروری. که به هر دلیلی دسترسی به نسخه گوگل ترنسلیت تحت وب در امکان پذیر نیست.

علاوه بر این قابلیت‌های کاربردی نسخه موبایل متـرجم گوگل بیشتر و متنوع تر است و قابلیت های بیشتری  دارد.ویژگی‌هایی مثل نتایج واژه نامه، تبدیل متن به صوت، ورودی صوتی و تاریخچه ترجمه‌ها و … را می‌توان برای مـترجم گوگل اندروید به حساب آورد.

مترجم گوگل صوتی

که هر کدام از این اعمال در مـترجم گوگل صوتی با سه ماژول به کار رفته در طراحی اپلیکشن صورت می‌گیرد. با مـترجم گوگل صوتی می‌توانید، کلمات و عبارات گفتاری خود را با کمک وویس، که میکروفون دارند به زبانی که لازم دارید ترجمه کنید.

مطالب پربازدید

ترجمه به وسیله عکس متن

کاربرد دوربین گوشی در این سبک از ترجمه در متـرجم گوگل بسیار ضروری است. شما می‌توانید به راحتی فعال کردن دوربین گوشی خود در نرم افزار مترجم گوگـل از صفحه ای که می‌خواهید ترجمه کنید. عکس بگیرید و ترجمه را به گوگل ترنسلیت بدهید .

صرفه جویی در زمان و ترجمه سریع بدون نوشتن متن  در قابلیت دوربین ترجمه گوگل منجر به اضافه شدن کاربران حوزه ترجمه آنلاین برای استفاده از مترجم گوگـل شده است. توجه داشته باشید، لازمه استفاده از این مزیت کاربردی مترجم گوگـل نصب اپلیکشن مترجم گوگـل است. این بهترین نوع  و راحت ترین نوع است .

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

کاربران اجتماعی تصمیم می گیرند شبکه های اجتماعی را حذف کنند. در این حالت به دلیل مطالعه و کار سعی می کنند از فضای اجتماعی دور باشند و در آینده و در زمان مناسب بازگردند. برای آموزش دیلیت اکانت در اینجا کلید کنید.

تلگرام

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا