مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

امیر آبادی فراهانی: روحانی باید توضیح دهد در طول 6 سال اخیر چه کرده است

مطالب پربازدید

امیر آبادی فراهانیامیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی تلویزیونی سخنانی در مورد دولت و مسائل مهم ایراد کرد که خلاصه و گزیده ای از آن به شرح ذیل است: در موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت، بنده به همراه آقایان احمد توکلی، محمد دهقان و مرتضی نبوی عضو هیأت مؤسس هستیم که براساس آیین دادرسی کیفری این امکان را داریم که شکایت‌هایی را مانند دادستان انجام دهیم که مهم‌ترین اقدامات آن‌ها مربوط به موسسه کاسپین، فروش کارخانه آلومینیوم المهدی و ماشین‌سازی تبریز بوده است. ضمن این‌که متأسفانه خصوصی‌سازی در کشور ما رها شده و به اهل آن داده نشده است، به‌طوری‌که خریداران کارخانه نیشکر هفت‌تپه و ماشین‌سازی تبریز از آن دسته هستند.

آقای قربانعلی فرخزاد که کارخانه ماشین‌سازی تبریز را خریداری کرده است، 420 میلیون دلار برای ورود قطعات به کشور برای این کارخانه دریافت کرده اما در بازار آزاد آن را فروخته است.

مجلس و دولت درباره موضوعات مختلف در کشور مسئول هستند و باید در این خصوص توضیح دهند، اما مجلس این حق را دارد که از دولت انتقاد کند ولی دولت حق این کار را ندارد، چون دولت و دستگاه‌های اجرایی در دستش است و باید توضیح دهد چه کرده است، این در حالی است که حسن روحانی که در طول 6 سال اخیر دولت در دستش بوده باید بگوید که چه کرده است و انتقاد از خود دولت معنا ندارد.

نباید قاضی‌زاده هاشمی استعفا می‌داد؛ چراکه باید در مسند کار خود باقی‌مانده و پاسخگوی عملکردش بود و بهتر آن بود که قاضی‌زاده هاشمی در خصوص مشکلات به وجود آمده در طرح تحول سلامت به مردم توضیح می‌داد و خود آن مشکلات به وجود آمده را حل می‌کرد.

مطالب پربازدید

قرار بود درمان ساکنین شهرهای زیر 20هزار نفر رایگان شده و در شهرهای بزرگ‌تر هم درمان بیماران صعب‌العلاج بدون هزینه می‌شد، اما عملاً این کار صورت نگرفت و به کل جامعه تعمیم داده شد.

اولین کاری که قاضی‌زاده هاشمی با اجرای طرح تحول سلامت انجام داد، افزایش دستمزد پزشکان متخصص بود و معتقد بود با این کار زیرمیزی در حوزه بهداشت و درمان کشور از بین می‌رود اما عملاً چنین چیزی محقق نشد.

شفافیت باید حداکثری بوده و در تمام اقشار وجود داشته باشد. این در حالی است که من در صداوسیما به صراحت گفتم که 8 میلیون و 200 هزار تومان از مجلس حقوق می‌گیرم و به دلیل بازنشستگی هم 5 میلیون از سپاه حقوق می‌گیرم. همچنین به دلیل تدریس در دانشگاه به ازای هر ترم یک میلیون حق‌التدریس دریافت می‌کنم. این در حالی است که نمایندگان هزینه‌های زیادی به دلیل مراجعات فراوان دارند.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا