مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

طالع بینی و حیوان سال 1398 (طالع بینی سال موش) / طالع بینی 2020

مطالب پربازدید

بر اساس طالع بینی چینی، سال 1399 سال موش است. سال موش به هر حال در احوالات و حال و روز تمام متولدین ماه های مختلف به نوعی تاثیر گذار است و هر کس بنا به ماه تولد و شخصیتی که دارد در این سال تحت تاثیر سال موش قرار خواهد گرفت. برای آگاهی از تاثیراتی که سال موش ممکن است بر احوالات و حال و روزتان داشته باشد می توانید به ادامه مطلب توجه نمایید.

طالع بینی سال موش، سال موش 2020، سال موش 1399، طالع بینی چینی 2020

گرچه در نگاه بیشتر مردم موش، مایه آلودگی و رسوایی بوده و مورد انزجار و ناخوشایند است اما به عنوان اولین حیوان در طالع بینی چینی قرار گرفته است. با این همه موش، دارای خصوصیات متمایزی است. موش، حیوانی با روحیه، با هوش، زیرک، باظرافت، انعطاف پذیر و سرزنده می‌باشد.

افرادی که تحت علامت موش به دنیا آمده اند، معمولاً افرادی تیزهوش هستند که طالب جمع آوری ثروت و رسیدن به موفقیت هستند. افراد زیادی هستند که می‌توانند زندگی آنها را دوام با شانس و موفقیت کنند. با اینکه این افراد دارای روحیه خجالت ذاتی هستند، روابط عمومی بسیار بالایی دارند و بسیار با دیگران می‌جوشند و با آنها خوب کنار می‌آیند.

مطالب پربازدید

در ادامه به تاثیراتی که سال موش می‎تواند در اوضاع و احوال افراد بگذارد می پردازیم:

تاثیرات سال موش بر متولدین سال موش

کسانی که متولد سال موش هستند در مواجهه با دیگران گاهی درگیر بگو مگو و اختلاف نظر می‎شوند ولی نهایتا با هم کنار خواهند آمد و به نقطه نظر مشترکی خواهند رسید. البته این درگیری لفظی و اختلاف نظر را با متولدین اژدها، میمون و گاو نخواهند داشت و بیشتر با متولدین خرگوش، بز و اسب ممکن است درگیریهای لفظی پیش پا افتاده ای داشته باشند. امسال ممکن است این افراد در جریان یک سرمایه گذاری بی حساب و کتاب، ورشکسته شوند یا به زندان بیفتند.

تاثیرات سال موش بر متولدین سال گاو

بر اساس طالع بینی سال موش، کسانی که متولد سال گاو هستند امسال در کمال خوشبختی، صلح، آرامش و لذت کافی از زندگی به سر می‎برند و این خوشبختی خود را مدیون صداقت، وفاداری و واقع بینی خود هستند.

تاثیرات سال موش بر متولدین سال ببر

متولدین سال ببر که افرادی صادق القول، وفادار، ساده و در عین حال مغرور، ایده آلیست و درای روحیه حکمفرمایی هستند امسال از ماجرایی ها و کمال طلبی های خود موقتا دست خواهند کشید و واقع گراتر شده و روابط بهتری با اطرافیان و خصوصا افراد خانواده خود خواهند داشت و بعید نیست که عادات بد خود را نیز ترک کنند و حال وروزشان چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ روحی، روانی و اجتماعی بهتر و بهتر شود.

تاثیرات سال موش بر متولدین سال گربه

طالع بینی سال موش می گوید، متولدین سال گربه اگرچه اشخاص آرام و بی آزاری هستند ولی امسال ممکن است وسوسه شوند که بر اساس خاصیت ذاتی خود، متولدین سال موش را شکار کنند و بخورند. امسال بهتر است موشها بیشتر حواسشان را جمع کنند تا گرفتار گربه نشوند و در کنار هم به صورت مسالمت آمیز زندگی کنند.

مطالب پربازدید

تاثیرات سال موش بر متولدین سال اژدها

متولدین سال اژدها امسال روز روزگارشان با افتخار و سربلندی روزافزون سپری خواهد شد و امورات زندگی به خوبی و در نهایت رضایتمندی انجام خواهد شد. بزرگی و بزرگواری و احترام و عزت اژدها امسال بیش از سال های دیگر مشخص خواهد شد و دیگران وی را تحسین خواهند کرد و سعی خواهند کرد اوامر و دستوراتش را اجرا کنند. امسال سال بسیار خوبی برای متولدین اژدها خواهد بود.

تاثیرات سال موش بر متولدین سال مار

متوالدین سال مار امسال سال خوبی خواهند داشت و در زمینه های مختلف زندگی به خوبی و خوشی خواهند درخشید. مار با مهربانی و دلسوزی ذاتی خود بیش از پیش برای خود جا باز خواهد کرد و روابط بهتر و نزدیک تری با افراد خانواده اش برقرار خواهد کرد. امسال فرصت خوبی برای این افراد خواهد بود تا به گشت و گذار و تفریح و سرگرمی در کنار افراد خانواده بپردازند.

تاثیرات سال موش بر متولدین سال اسب

امسال متولدین سال اسب ممکن است به علت عدم تفاهم و مشکلات عطفی با والدین یا افراد خاواده، خانه و خانواده خود را ترک کرده و تنها زندگی کنند. این افراد اگر واقع بین نبوده و ملاحظه دیگران را نکنند ممکن است سال سخت و پر مشکلی را در پیش داشته باشند، پس بهتر است از هرگون مشاجره و بحث و جدل با افراد خانواده بپرهیزند.

تاثیرات سال موش بر متولدین سال بز

متولدین سال بز امسال از نقطه نظر و موقعیت اقتصادی و اجتماعی بهتری نسبت به سال های قبل خواهند داشت و این به دلیل حس کنجاوی و موشکاوانه عمل کردنشان است. با اینهمه بهتر است قدر موقعیت خوب خودشان در زندگی را بدانند و با شتاب، غرور و بی حساب و کتاب گام برندارند تا مبادا از آن طرف پشت بام بیفتند.!

تاثیرات سال موش بر میمون ها

امسال متولدین سال میمون روابط بهتر، مسالمت آمیزتر و قابل قبول تری با والدین و افراد خانواده خود برقرار خواهند کرد و مورد تحسین و دلجویی آنها خواهند بود. میمون ها زندگی شاد و به دور از هر مشکلی را امسال سپری خواهند کرد و زندگی بر وفق مراد و آرزویشان خواهد بود. متولدین سال میمون امسال از نظر اقتصادی رشد خواهند کرد و از امکانات زندگی بهتری برخوردار خواهند شد.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

تاثیرات سال موش بر متولدین سال مرغ

متولدین سال مرغ با این که آدم های خوبی هستند، امسال ممکن است گاهی با والدین یا افراد خانواده درگیری لفظی پیدا کنند. آنها همچنین به دلیل ولخرجی و بی حساب و کتب بودن در مسایل مالی، از نظر اقتصادی شرایط خوبی نخواهند داشت و ممکن است حتی ورشکسته هم بشوند. این افراد اگر می خواهند با کمترین مشکل مادی و معنوی، امسال را سپری کنند باید بیش از پیش حواسشان را جمع کنند و بی گدار به آب نزنند.

تاثیرات سال موش بر متولدین سال سگ

طبق طالع بینی سال موش متولدین سال سگ امسال با اینکه طبق معمول، کاملا با والدین و افراد خانواده تفاهم و درک متقابل را ندارند، وظایف و مسئولیت هاشان را به خوبی انجام خواهند داد و هیچ چیز و هیچ کسی نمی تواند مانعشان شود. با اینه این افراد طرفدار مادیات نیستند ولی امسال از نظر اقتصادی و شغلی وضعیت بهتری برایشان رقم خواهد خورد و زندگیشان روبراه تر خواهد شد.

تاثیرات سال موش بر متولدین سال خوک

متولدین سال خوک امسال از نظر روحی شرایط بهتری خواهند داشت و بیش از پیش از کنار هم بودن در کنار افراد خانواده و دوستان و آشنایان لذت خواهند برد. این افراد همچنین از نظر شغلی و تجاری همچنان خواهند درخشید و یک سر و گردن از رقبای خویش بالاتر خواهند بود.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا