مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فرهنگ و هنر

ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مطالب پربازدید

ششمین جشنواره دانشجویی ابن سیناششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا با شعار “دانشجو، نشاط، تعالی و آرمانگرایی”، به منظور حمایت و تشویق فعالیت های ارزشمند دانشجویان ایرانی و بین المللی، در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

ششمین جشنواره دانشجویی ابن سینا در بخش های فرهنگی، آموزشی و ورزشی برگزار می شود و تمام دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ می توانند در راستای اهداف و محورهای جشنواره در این رویداد فرهنگی ورزشی شرکت کنند.

بخشهای این جشنواره دانشجویی عبارتند از: پژوهشی، فرهنگی (قرآن و عترت و نماز، هنری و ادبی)، اجنماعی (فعالیت های داوطلبانه و عام المنفعه، فعال حوزه فرهنگی اجنماعی، تعهد حرفه ای)، بین الملل ( دانشجویان خارجی) و دانشجوی نمونه و جامع.

هدف این جشنواره دانشجویی معرفی و قدردانی از فعالیت های برتر دانشجویی در حوزه های مختلف، تشویق دانشجویان به درستکاری، سخت کوشی و چندبعدی بودن، ایجاد رقابت سازنده بین دانشجویان و اساتید ایشان و دانشکده ها و… است.

مطالب پربازدید

مهلت ثبت نام و ارسال مدارک برای دانشجویان برای شرکت در این جشنواره از 5 دی تا 25 دی 98 می باشد و داوری آثار ارسال شده در بهمن ماه انجام می شود. همچنین مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان در نیمه اول اسفندماه 98 برگزار می شود.

 

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا