مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

طالع بینی چینی آذرماهی ها (متولدین سال اسب) – شخصیت اسب

مطالب پربازدید

طالع بینی چینی آذرماهی ها

بخش سرگرمی فارسی کلاب – در سراسر دنیا، اسب را موجودی صنعتگر می‎دانند. با این حال اسب به ندرت از صحنه سیاست بیرون می‎ماند (اسب ها در صحنه سیاست بی رقیب هستند).طالع بینی چینی آذرماهی ها، سال اسب از نظر تغییرات سیاسی مهم است بطوریکه در سال اسب کودتاهایی روی می‎دهد و رژیم هایی سقوط می‎کند مثلا ماه نوامبر 1918 قیصر آلمان کناره گیری کرد و در سال 1378 خانم گاندی از پارلمان هندوستان کنار گذاشته شد و… ولی با این حال، برای خود اسب شانس و اقبال خوبی به همراه خواهد داشت. طوری که از موفقیت بینظیری برخوردار خواهد شد و باد از هر سمت که بوزد به نفع او خواهد بود.

 

طالع بینی چینی آذرماهی ها

شخصیت اسب

اسب‎ها بطور طبیعی استعداد رهبری دارند و در مرکز گردهمایی ها پیدا می‎شوند، مثلا زن‎های اسب بطور شگفت آوری زیبا می‎شوند و اغلب شمع محفل جشن های زنانه و مرکز توجه و صحبت های دوستانه هستند. مثلا اگر خانم اسبی از نظر قیافه عقب باشد، با مهارت خاصی با استفاده از لوازم آرایش این نقیصه را کاملا برطرف می‎کند. و می‎توانید مطمئن باشید که آرایش موی سرش، لباسش، کفش هایش، از آخرین مدهای جهان خواهند بود و پول کلانی هزینه آنها خواهد شد.

مطالب پربازدید

مردان اسب نیز ازنظر خوش قیافه بودنشان چشمگیر هستند. آنها تحت علامت وقار و بردباری و حس انسان دوستی متولد شده اند.

آقای اسب، فوق العاده کاری است و صنعت وی کم رقیب می‎باشد. این اشخاص بعلت حس خودمانی بودنشان در جامعه و دل و جرأت فراوانشان، وقتی درمقابل جمعیت هزاران نفری صحبت بکنند، انگار دارند با یک هم اتاقی خود حرف می‎زنند.

دلایل موفقیت اسب

یکی عمده ترین دلایل موفقیت اسب این است که وقتی موقعیت اقتضا نماید قادر است تمام 24ساعت را کار و تلاش نماید.

ضمنأ باید یادآور شویم که اسب معمولا در ساعات غیرمعمول کار می‎کند. یعنی وقتی بقیه کارشان را آغاز می‎کنند، او کارش را تمام نموده و آماده رفتن به خانه اش می‎شود و وقتی شما کارتان را تمام کردید، او تازه شروع به کار می‎نماید. علاوه بر این‎ها هرچقدر هم کار کرده باشد، احساس خستگی نمی‎کند و اگر بعد از اتمام کارش مسئله ای را پیش رویش قرار بدهید، با فکری باز و تصمیمی راسخ آن‎را حل می‎کند وقتی کاری برای انجام دادن وجود داشته باشد، او را نمی توانید بصورت عاتل و باطل در گوشه ای یا آبدارخانه ای نشسته ببینید. یکی از خصوصیات شگفت انگیز اسب این است که قبل از این که شما موضوعی را مطرح نمایید دقیقا به آن پی برده و درست قبل از شما به آن اشاره می‎کند و جمله شما را جلوتر و فصیح تر از خودتان به پایان می‎برد.

اسب، از وراجی و ناشمرده حرف زدن بدش می‎آید و این دلخوری خود را بی پرده برملا می‎کند. پس سعی کنید درباره موضوعی که اطلاع چندانی از آن ندارید با اسب وارد بحث و جدل نشوید و خشم و عصبانیت اسب را برنیانگیزید. اگر مورد عتاب وی واقع شدید، هرگز آنرا فراموش نخواهید کرد و احساس ناراحتی خواهید کرد.

مطالب پربازدید

چیزی که اسب را آزرده خاطر می‎کند، این است که در ملأ عام به وی اهانت نمایند.

برای جلب اشتیاق وی، یک مقاله درمورد کوهنوردی یا نحوه لوله کشی سلولهای آفتابی پشت بام‎تان را مطرح نمایید و اگر همه اینها کارساز نبود، یک اسب را همیشه می‎توانید با گفتن دری وری سرش را گرم کنید.

رفتار اسب

اسب ها اغلب فضول هستند و به هرجایی سرک می‎کشند و اغلب اسراری به آنها گفته می‎شود که توانایی حفظ آنها را ندارند. ضمنا خیلی حرف می‎زنند روی هم رفته قضاوت عادلانه ندارند و خیلی مشتاق یافتن عیب در دیگران و برملا کردن آن به اشخاص دیگر هستند.

اسب، با اینکه شدیدا استقلال طلب است، اما یکی از خصوصیات جالب وی نحوه نظرخواهی درمورد هرنوع کاری و حتی زندگی خصوصی اش می‎باشد.

اسب‎ها معمولا خیلی زود عاشق می‎شوند و به دلیل خوش هیکلی و خوش قیافه بودن بطور حتم، با جواب منفی مواجه نمی شوند. اسب‎ها ممکن است چندین ازدواج ناموفق داشته باشند تا جفت مناسب خود را پیدا کنند. همچنین اسب‎ها خیلی مد پرست هستند و هر مدی که در تن دیگران جلوه نکند در تن اسب جلوه خواهد کرد. اگر می‎خواهید بدانید که آخرین مد لباس یا موی سر کدام است، به دوست اسب خود نگاه کنید.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

به هرحال، لباس پوشیدن و برخورد وی طوری است که سروری او را نمایان می‎کند. اسب ها دائما دوست دارند سبک زندگی، همسر، سرگرمی و شغل‎شان را عوض کنند. آقای سب، در موقع خرید کالا از خرج کردن پول مضایقه نمی کند. ضمنا در خانه اسب همیشه غذا به اندازه فراوان وجود دارد ولی خود وی هرموقع گرسنه اش بشود هرچیزی باشد می‎خورد هرچند چندان جالب و خوشمزه نباشد.

اسب در هر جمعی که باشد، چهره برجسته آنجا محسوب می‎شود. آقای اسب دوست دارد پسرانش زیرک و کاردان باشند و دست و پا چلفتی بار نیایند. اسب، در خانه خودش رئیس است.

اسب در عشق و عاشقی و ازدواج

وقتی اسب گرفتار عشق بشود، با تمام وجودش آن‎را تحمل می‎کند. دوتا اسب بخاطر هم خلق شده اند. آقای اسب و خانم اسب، می نشینند و به همدیگر خیره می‎شوند و به خود می‎گویند: “عجب زیبا خلق شده ایم!”. به هر حال ازدواج بین دوتا اسب به شدت توصیه می‎شود اما باید حدود اختیارات خود را قبلا به طرف دیگر اعلام کنند، در غیر اینصورت باید از همان آغاز غزل خداحافظی را بخوانند. همچنین مرغ و اسب هم روی هم رفته ازدواج موفقی را می توانند بوجود بیاورند چرا که هردوی آنها از گل و بوته باغچه منزل خوششان می آید و زندگی شان با ملایمت پیش خواهد رفت.

برگرفته از طالع بینی چینی بری فنتونیس

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا