مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
فال و طالع بینی

همه چیز درباره طالع بینی چینی

مطالب پربازدید

در میان جوامع شرقی خصوصا کشور چین هرکس دارای یک علامت تولد می باشد که نام یکی از دوازده حیوانی است که در بروج دوزاده گانه زایچه نامه چینی ها قراردارد. وقتی دونفر نا آشنا یکدیگر را ملاقات بکنند، این احتمال وجود دارد که یکی از آنها علامت زایچه نامه خودرا درنظر گرفته و بگوید: «من یه ازدها هستم».

طرف مقابل هم ممکن است در پاسخ بگوید: «از ملاقات شما خوشبختم، من هم یک مار هستم».

در نتیجه این نوع معرفی نمودن ساده، مقدار زیادی اطلاعات بدون ادای کلامی دستگیر طرف مقابل می شود. به هرحال علامت یا نام حیوان زایچه که بر مبنای سال تولد تعیین می گردد، نقش مهمی در امورات روزمره مردم مشرق زمین خصوصأ چینی ها دارد مثلا می تواند در یافتن بهترین و مناسب ترین شریک زندگی یاری نماید و ایده آل ترین عشاق را به هم برساند.

ازطریق طالع بینی چینی می توانیم پی ببریم که چرا بعضی از ما پولهایمان را تا دینار آخر پس انداز میکنیم درحالیکه بعضی های دیگر آنرا بدون اهمیت دادن و بدون دقت خرج می نمایند یا چرا بعضی ها از خانه نشینی راضی اند، درحالیکه بعضی های دیگر به چهارگوشه جهان سفر میکنند.

مطالب پربازدید

به احتمان قریب به یقین آغاز طالع بینی چینی به پنج قرن قبل از میلاد حضرت عیسی (ع) برمیگردد که بودا همه حیونات را به دربار خود دعوت کرد تا در جشن سال نو شرکت کنند (البته ما ایرانیان اعتقاد داریم که این شخص حضرت سلیمان بود). در این دعوت فقط دوازده تا از حیوانات آمدند که به ترتین ورود عبارت بودند از: موش، گاو، ببر(شیر)، گربه، اژدها، مار، اسب، بز(قوچ)، میمون، خروس(مرغ)، سگ و آخر از همه خوک.

بودا که از حضور آنها خشنود شده بود، خواست با تعیین اسم هر سال به نام هر تک تک آنها امتنان خود را نشان بدهد و علاوه بر آن هر انسانی که در یکی از این دوازده سال به دنیا بیاید، خصوصیات حیوان مربوط به آن سال را به ارث ببرد. بهرحال “طبق مطالعات و تطبیق هایی که خود بنده انجام داده ام به این نتیجه رسیده ام که طالع بینی چینی بطور اعجاب انگیزی دقیق است خصوصا این که ماه تولد والدین ما، ساعت تولد ما و … به نحوی از انحاء روی علامت حیوان خود ما تاثیر دارد.”

بدیهی است که هیچکس نمی تواند آینده ما را بدقت پیشگویی بکند ولی تاحد زیادی طالع بینی چینی کمک میکند خودمان را بیشتر بشناسیم و بدانیم ماه تولدمان مربوط به کدام حیوان است و چه خصوصیات شخصیتی پیدا و پنهان داریم.

برگرفته از:

  • طالع بینی چینی به قلم پائولا دلسول
  • راهی به طالع شناسی چینی

مطالب پربازدید

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا