نحوه استفاده از قالب اینستاگرام برای نام تجاری خود

قالب های استوری اینستاگرام روند رو به رشدی در اینستاگرام دارد . شرکت ها و اینفلوئنسرها با دقت داستان های مارک دار خود را ایجاد می کنند. که دارای رنگ ، لحن ، سبک و طرح یکنواخت هستند. ایجاد محتوای مارک تجاری به قدری آسان است که از گسترش داستان و رشد تجارت خود عقب نمانید. آماده یادگیری نحوه استفاده از الگوهای استوری اینستاگرام هستید؟

در این پست ، همه چیزهایی را که باید در مورد استفاده از قالب های استوری اینستاگرام برای کسب و کار خود بدانید . همراه با نکات اضافی در مورد نحوه ایجاد داستان های خود یاد خواهید گرفت.

قالب آماده اینستاگرام ، تمپلیت اینستاگرام

قالب های اینستاگرام چیست؟

ممکن است قبلاً مارک های اینستاگرام و اینفلوئنسرها را با استفاده از قالب های استوری اینستاگرام به عنوان بخشی از استراتژی خود کشف کرده باشید .

با یک طرح و سبک منسجم که زیبایی کلی برند شما را تحسین می کند . الگوهای استوری اینستاگرام نقطه شروع بسیار خوبی برای ایجاد پست های استوری خود هستند . به طور کلی ، قالب عکس برای اینستاگرام طرح های از پیش ساخته شده با گرافیک ، متن یا انیمیشن هستند . که می توانید آنها را تغییر دهید تا متناسب با هر داستان جدید باشد.

با استفاده از الگوهای مشابه (یا مشابه) برای استوری های اینستاگرام خود ، می توانید. داستان های مارک تجاری منسجمی ایجاد کنید . که با کل کسب و کار. شما همسو باشد . به علاوه ، این کار باعث می شود تا در حساب Instagram خود با هم همکاری کنید!

بهترین خبر چیست؟ الگوهای استوری اینستاگرام برای نام تجاری شما سریع ، آسان ایجاد و استفاده می شوند . بدون نیاز به تجربه طراحی گرافیک!

چرا باید مارک ها از الگو های استوری اینستاگرام استفاده کنند؟

همانطور که برای حفظ زیبایی پستهای منظم اینستاگرام در مورد مارکینگ مهم است . همچنین در هنگام طراحی استوری های اینستاگرام نیز باید از مارک تجاری خود استفاده کنید.

این می تواند به سادگی استفاده مداوم از “قلم” یکسان اینستاگرام یا استفاده از رنگ های مارک تجاری شما هنگام استفاده از متن یا ابزار طراحی باشد. اما با افزایش محبوبیت استوری های اینستاگرام ، مارک ها با ایجاد داستان هایی کاملاً طراحی شده که در اینستاگرام برجسته می شوند . و مردم را از سبقت گرفتن از داستان شما باز می دارند ، داستان ها را به اندازه پست های عادی خود در اینستاگرام جدی می گیرند.

اگر طراحی و سبک استوری اینستاگرام شما با زیبایی صفحه پروفایل شما مطابقت نداشته باشد ، این فرصت را از دست می دهید. که نام تجاری خود را به مخاطبان جدید ارائه دهید ، شناخت برند را ایجاد کنید و اولین اثر ماندگار را به جا بگذارید.

بنابراین اگر می خواهید مردم متوقف شوند و داستان ها و مارک تجاری شما را متوجه و یادآوری کنند . پس استفاده از الگوهای استوری اینستاگرام بهترین استراتژی است!

سرانجام ، هنگامی که کارهای خود را ایجاد کردید ، وقت آن است که الگوهای خود را صادر کنید تا به استوری های اینستاگرام خود اضافه کنید!

6 مارک با قالب داستان خلاق ، هوشمند و جذاب اینستاگرام

اگرچه هزاران طرح و سبک الگوی منحصر به فرد استوری اینستاگرام وجود دارد . همه این الگوها دو چیز مشترک دارند: هدف آنها ایجاد آگاهی از برند و افزایش تعامل است . بنابراین بسیار آسان است که هنگام طراحی قالب های استوری اینستاگرام ، تحت تأثیر روند خلاقیت قرار گرفته و اهداف خود را از دست ندهید.

برای کمک به شما در نگاه داشتن جایزه . در اینجا برخی از مارک های مورد علاقه ما که از الگوها برای رشد پیروان خود . ساخت مارک خود به صورت آنلاین و دستیابی به اهداف تجاری خود استفاده می کنند ، آورده شده است. شما می توانید منبع الهام خوبی قبل از شروع ایجاد خود باشید:

الگوهای داستانهای اینستاگرام الهام شماره 1:

ایجاد آگاهی از مارک تجاری با استفاده از قلمهای مارک دار مانند نسخه . قالب های استوری اینستاگرام در ساده ترین شکل خود می تواند شامل قلم یا پالت رنگ برند شما باشد. همانطور که در اینجا می دانید:

نه تنها زیبایی و زیبایی اینستاگرام بلکه طراحی و سبک مارک تجاری شماست. به عناصر وب سایت خود فکر کنید (مانند آرم ، قلم ، پالت رنگ و لحن) و آنها را در طراحی Instagram Stories خود اعمال کنید.با داشتن عناصر سازگار در وب سایت خود و پست ها و داستان های اینستاگرام ، مارک ها واقعاً قادر به زیبایی و سبک نام تجاری خود از هر جهت هستند.

قالب اینستاگرام ، قالب آماده پست اینستاگرام

الهام بخش الگوهای  اینستاگرام شماره 2:

بین داستان های اینستاگرام و محصول خود مانند National Geographic ارتباط برقرار کنید

به یاد داشته باشید ، استوری های اینستاگرام شما ادامه تلاش های کلی شما در زمینه بازاریابی است.

و گرچه داستان ها در مقایسه با خوراک سرپرستی مطمئناً می توانند خودکارتر و “خام” باشند ، شما هنوز هم می خواهید مطمئن شوید که استراتژی خود را با داستان ها و بازاریابی محصول خود پشتیبانی می کنید.

به عنوان مثال ، natgeotravel از سبک مجله و وب سایت خود استفاده کرده است تا از داستان ها به عنوان توسعه محصول فیزیکی و آنلاین خود استفاده کند:

درست مانند Versed ، نشنال جئوگرافیک از فونت سفارشی خود برای ایجاد این احساس سرمقاله استفاده می کند. وقتی روی Stories اینستاگرامی آنها کلیک می کنید . ممکن است احساس کنید در حال مرور یک مجله National Geographic هستید ، یا اینکه یک مستند را مشاهده می کنید!

علاوه بر این ، بیننده با فراخوان برای “کشیدن انگشت به سمت بالا برای مطالعه بیشتر” ، بیننده دقیقاً می داند . چه کسی با او ارتباط برقرار می کند و هنگام پیگیری پیوند چه انتظاراتی دارد:

الهام بخش الگوهای استوری اینستاگرام شماره 3:

محتوای جدید را با پس زمینه هایی مانند ایجاد و تکامل ساده تبلیغ کنی. این نوع الگوهای ساده متنی برای تبلیغ محتوای جدید ، منابع ، بارگیری رایگان و موارد دیگر به خوبی کار می کنند!

با ساده نگه داشتن پس زمینه (اما به مارک تجاری!) ، بیننده به احتمال زیاد به آنچه داستان تبلیغ می کند توجه می کند . این یک روش عالی برای متمرکز نگه داشتن چشم بینندگان بر روی چیزی است که شما می خواهید!

الهام بخش قالب های آماده اینستاگرام شماره 4:

در بین جمعیت با رنگ قهرمان به عنوان GoTo Ritual برجسته شوید . آیا نام تجاری شما از طریق فید اینستاگرام یا بازاریابی رنگ خاصی دارد. وقت آن است که آن را در داستان های خود بگنجانید . نحوه استفاده آیین از امضای آبی و زرد خود را از طریق قالب اینستاگرام بیابید.

صرف نظر از اینکه آنها محصولات جدید را تبلیغ می کنند ، نحوه دستیابی ، به اشتراک گذاشتن محتوای پشت صحنه. یا بازنشر مجدد محتوای تولید شده توسط کاربر ، رنگ های امضای نام تجاری در آن وجود دارد.

در نظر گرفتن رنگ قهرمان خود در متن یا پس زمینه خود در الگوهای استوری اینستاگرام واقعاً به ایجاد آگاهی از برند کمک می کند. و به بینندگان کمک می کند تا هنگام کلیک روی فید خود ، محتوای شما را بلافاصله بشناسند.

الهام بخش الگوهای پست اینستاگرام شماره 5:

دعوت نامه های مارک دار را در نظر بگیرید تا مانند یک رمانتیک ترسو رفتار کنید.

The Daring Romantics که یک سبک زندگی و پادکست تجاری است . هر هفته از مجموعه مشابهی از الگوهای مارک دار برای تبلیغ قسمت های جدید پادکست استفاده می کند. این الگوها شامل یک اسلاید برای نمایش هر قسمت جدید ، نقل قول های فراموش نشدنی و عبارتی است. که باعث می شود پیروان بدانند کجا می توانند آن را تنظیم کنند.

اغلب می توان از پیوند “کش رفتن به بالا” در استوری های اینستاگرام چشم پوشی کرد یا از دست داد . بنابراین گنجاندن یک فراخوان برای اقدام در طراحی فرم شما راهی عالی برای جلب توجه مخاطبان و هدایت ترافیک به پیوند شماست!

الهام از الگوهای داستانهای اینستاگرام شماره 6:

الگوهای آینده خود را مانند Byrdie Beauty اثبات کنید . به یاد داشته باشید ، الگوهای شما برای صرفه جویی در وقت و تلاش شما اینجا هستند . بنابراین به روش هایی برای محافظت از محتوای خود در آینده فکر کنید.

Byrdie Beauty ، فروشگاه یک طرفه متخصصان زیبایی ، روندها و بررسی محصولات ، از مجموعه الگوهای استوری اینستاگرام برای هر یک از ویژگی های هفتگی خود استفاده می کند:

الگوهای داستان Byrdie Beauty فضایی برای درج متن جدید بسته به آنچه هر هفته به نمایش در می آید ، در بر می گیرد.

ایجاد یک “زنجیره” دائمی از استوری های اینستاگرام یک روش عالی برای ایجاد یک پیرو وفادار و بازگشت آنها برای اطلاعات بیشتر است. این نوع فرم “پر کردن خالی” برای ارسال در هنگام حرکت نیز مفید است!

هر زمان که تصمیم گرفتید الگوهای خود را طراحی کنید ، با استفاده از همان مجموعه الگوها هر بار که پست می کنید . آگاهی از نام تجاری خود را در اینستاگرام ایجاد خواهید کرد . به علاوه به شما کمک می کند تا به دنبال کنندگان خود انتظارات بعدی را داشته باشید. و آنها را برای موارد دیگر ادامه دهید.

دانلود قالب اینستاگرام ، قالب عکس برای اینستاگرام

چگونه می توان قالب های استوری اینستاگرام خود را ایجاد کرد

اکنون که همه مزایای خوب استفاده از قالب آماده استوری اینستاگرام برای برند شما را به شما نشان دادیم . وقت آن است که خودتان ایجاد کنید!

در اینجا چند روش برای شروع کار طراحی و طراحی قالب استوری اینستاگرام خود آورده شده است:

گزینه شماره 1: با استفاده از یک راهنمای دقیق سبک ، الگوی خود را برای تمپلیت اینستاگرام ایجاد کنید.برای شروع ایجاد الگوی منسجم داستان های اینستاگرام برای نام تجاری خود به هیچ نرم افزار فانتزی نیازی ندارید. همه آنچه شما نیاز دارید یک برنامه Instagram و یک راهنمای سبک قدرتمند است.

شما باید یادداشت کنید که چه رنگ هایی باید استفاده شود ، فونت های اصلی و ثانویه چیست و اینکه آیا اولویت تصاویر GIF و سایر عناصر طراحی استوری اینستاگرام را دارید.

همه این جزئیات کوچک

مطابق با یک ماکت ساده و در عین حال زیبا که سبک و سبک نام تجاری شما را منعکس می کند . و همه آن در برنامه اینستاگرام ساخته شده است!

یکی دیگر از مزایای ایجاد الگو در برنامه دانلود قالب اینستاگرام این است. که شما می توانید بدون اینکه بنشینید و الگوهای خود را روی لپ تاپ یا برنامه دیگری ویرایش کنید ، به ارسال خودکار داستان خود ادامه دهید.

گزینه شماره 2: از یک برنامه برای ایجاد طرح الگوی داستان های Instagram خود استفاده کنید

خوشبختانه ، ایجاد محتوای قالب استوری اینستاگرام با کیفیت بالا از هر زمان دیگری آسان تر است . فقط برای کمک اضافی از برنامه Instagram خارج شوید!

چیدمان های از قبل طراحی شده می تواند کار طراحی داستان های اینستاگرام را با انجام تمام کارهای سخت . در تشخیص اینکه متن ، تصویر یا فیلم خود را در کجا قرار دهید ، بسیار آسان کند.

تصور اینکه وقتی مرجع بصری ندارید چقدر شگفت انگیز به نظر می رسد دشوار خواهد بود . دقیقاً به همین دلیل است که ما الگوها را دوست داریم!

استفاده از یک برنامه برای ایجاد الگوهای استوری اینستاگرام یک روش بی عیب و نقص برای ایجاد داستان های کاملاً برجسته در حال حرکت است.

تا اینجا فهمیدیم که قالب اینستاگرام چیست . در ادامه این مطلب به شما آموزش میدهیم که چگونه از آن استفاده کنید.

منبع : later

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here