مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
ترفندهای اینترنتی

تکنیک های سئو برای بالا رفتن امتیاز رتبه سایت و بهینه سازی محتوا

مطالب پربازدید

تکنیک های سئو

تکنیک های سئو که شما را به سطح بالاتری می رساند.  هنگامی که در یک بخش رقابتی مشغول به کار هستید . برای موفقیت در سئو سایت باید کارهای بیشتری انجام دهید . برای داشتن استراتژی جستجوی ارگانیک خود برای رشد تجارت ، افزایش ترافیک و ایمن سازی تبدیل های بیشتر ، باید استراتژی خود را به مرحله بعدی برسانید.

این به معنای یادگیری (و استفاده از) تکنیک های پیشرفته SEO است که می تواند به شما یک مزیت رقابتی بدهد . در این راهنما ، ما به 10 تاکتیک که می توانید با استفاده از آن سایت خود را به سطح بالاتری برسانید ، غوطه ور می شویم. فناوری های پیشرفته ای که فراتر از اصول SEO هستند.

تکنیک های پیشرفته سئو ، بهینه سازی محتوا

10 تکتیک پیشرفته سئو که باید بدانید

برای یادگیری ده تکنیکی که در زیر بررسی خواهیم کرد ، وقت بگذارید و در موقعیتی عالی برای افزایش عملکرد سایت خود قرار خواهید گرفت.

مطالب پربازدید

البته ، ممکن است قبلاً از بعضی از این تکنیک های پیشرفته استفاده کرده باشید (اگر چنین باشد کار خوبی است) . اما مطمئن هستیم که تا آن زمان حداقل برخی از تاکتیک های جدید را برای آزمایش خواهید یافت . در بیشتر موارد ، این روش ها فرض می کنند که شما در حال کار بر روی یک سایت موجود هستید یا منابع در دسترس برای کمک به پیاده سازی دارید . با این حال ، حتی کسانی که در مکان های جدید یا کوچکتر کار می کنند . باید راه حل های موفقیت در استراتژی خود را پیدا کنند . بنابراین ، بیایید نگاهی به این نکات پیشرفته SEO بیندازیم:

محتوای موجود خود را ارتقا دهید

آسان است که مستقیماً به سراغ ایجاد محتوای جدید به عنوان بخشی از استراتژی محتوای خود بروید ، اما واقعیت این است که بیشتر وب سایت ها در ابتدا فرصت هایی برای بهبود تکنیک های سئو و ارتقا محتوای موجود دارند.

برای رتبه بندی و هدایت ترافیک مرتبط ، محتوای جدید زمان بر است.

به ندرت پیش می آید که مطلبی منتشر شود و در SERP ها فوراً رتبه بالایی داشته باشد. فقط همین آسان بود. با این حال ، اگر محتوای موجود را بهینه کنید ، می توانید از برد های سریع (هم از نظر افزایش رتبه و هم از نظر تعداد بازدید) لذت ببرید . اما از کجا شروع به ارتقا محتوای موجود می کنید و چرا باید به آن توجه کنید؟

مطالب می توانند به راحتی منسوخ شوند ، حتی بدون اینکه بدانند. با قدیمی شدن محتوا ، ارتباط آن با درخواست جستجو کمتر می شود.

مطالب پربازدید

بیشتر اوقات ممکن است محتوایی داشته باشید که قبلاً عملکرد خوبی داشته باشد و با گذشت زمان شروع به ظاهر شدن کند . در این حالت ، به روزرسانی مطالب برای مطابقت با روندها و واقعیت های فعلی می تواند به شما کمک کند تا زمینه های از دست رفته را بدست آورید.

به مواردی مانند این فکر کنید:

پست های 2020 را به سال 2021 به روز کنید.

حقایق قدیمی را با آخرین نسخه ها به روز کنید.

این ممکن است به طور خاص به محتوای همیشه سبز سایت شما مربوط نباشد . اما اگر بر اساس روندها و تاکتیک های صنعت کاهش دید در پست خود را مشاهده کردید . بهتر است به دنبال اطمینان از صحت محتوای خود باشید.

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

تکنیک های بهینه سازی سئو

برای بهبود محتوای موجود از داده های عملکرد استفاده کنید

کنسول جستجوی Google را باز کنید و به گزارش عملکرد صفحات بروید:

عملکرد> نتایج جستجو> صفحات

جدول را بر اساس “موقعیت” مرتب کرده و فیلتر کنید تا نشان داده شود . که این اصطلاحات در پایین صفحه 1 یا مکان های کمتری ظاهر می شوند . کنسول جستجوی Google عکس صفحه را بازرسی می کند .

از اینجا ، شما می توانید تمام جستجوهای جستجو را که منجر به نمایش در صفحات شما می شود ، ببینید که در حال حاضر در بالای سایت ها رتبه بندی نشده اند.

محتوای خود را برای تمرکز بهتر بر روی آن بهینه کنید و می توانید انتظار خوبی در دید و بازدید داشته باشید. رایج ترین دلیل این که این کلمات کلیدی در رتبه بالاتر قرار ندارند ، این است که به اندازه کافی در عمق صفحه پوشانده نشده اند.

بنابراین پیش بروید و بر اساس این داده ها آن را به روز کرده و بهبود ببخشید تا از برنده ها لذت ببرید. این تاکتیکی است که به ندرت نمی تواند تأثیر قابل ملاحظه ای ایجاد کند . به شرطی که هدف سوالات را با محتوای خود مطابقت دهید . صحت وب سایت خود را بررسی کنید.

بهینه سازی محتوا با سئو ، ارتقاء رتبه سایت با تکنیک سئو

ایجاد گروه های موضوعی

اگر سایت شما از قبل در اطراف گروه های موضوعی سازماندهی نشده است . این همان چیزی است که باید در مورد آن کار کنید. اما فقط گروه های موضوعی چیستند؟ طبق آخرین راهنمای ما:

گروه های مبحث مجموعه ای از مطالب است که حول یک موضوع اصلی می چرخد ​​و برای یک صفحه ستون استفاده می شود .

به طور خلاصه ، گروه های موضوعی حول یک موضوع متمرکز هستند . و چندین فرصت ارتباط داخلی را برای نگه داشتن خوانندگان در سایت شما فراهم می کنند.

صفحات ستون و گروه های موضوعی

گروه های موضوعی یک تکنیک سئو موثر به همین دلیل ساده است که به شما در ایجاد محتوای انبوه که ارتباط و تخصص را نشان می دهد . کمک می کند.

اگر فقط یک مطلب در مورد یک موضوع یا موضوع در سایت خود دارید . این لزوما به این معنی نیست که شما یک متخصص هستید. اما یک دسته کامل از مطالب مرتبط که از پیوندهای داخلی برای ایجاد پیوند عینی بین اینها استفاده می کنند .

و اگرچه انتقال محتوای یک سایت به ساختار گروه موضوعی ساده ترین کار نیست (به خصوص اگر صدها یا هزاران صفحه داشته باشید) . این یکی از کارها است که به شما جواب می دهد و می تواند در طولانی مدت نیز کمک کند.

روزهای گذشته فکر کردن در مورد رتبه بندی کلمات کلیدی منفرد گذشته است. در سال 2020 ، شما باید در مورد چگونگی رتبه بندی بر اساس مباحث باشید و ایجاد خوشه های موضوعی راهی عالی برای ورود به این طرز فکر است.

حسابرسی محتوا را روشن کنید و محتوای ضعیف را حذف کنید

هر صفحه در وب سایت شما نیاز به یک هدف دارد. برای اطمینان از اینکه محتوای شما به یک هدف منتقل می شود ، باید به طور فعال بدنبال خلاص کردن (یا بهبود) محتوایی باشید که کار نمی کند . تکنیک های سئو عالی که می توانید از آن استفاده کنید . این است که محتوای خود را بررسی کنید تا ببینید کدام صفحات بقیه سایت شما را مسدود می کنند. در این چک لیست SEO ، ما توصیه می کنیم محتوای خود را با ذکر موارد زیر مرور کنید:

نمی توانیم به اندازه کافی استرس داشته باشیم که زمان صرف شده برای حسابرسی و پیرایش محتوای نازک ، تکراری یا بی کیفیت تا حد زیادی دست کم گرفته شود.

پیرایش محتوا

هنگامی که محتوای سایت خود را حسابرسی کردید ، می توانید براساس موارد زیر اقدام کنید:

نگه داشتن (صفحه در حال انجام ، هیچ اقدامی لازم نیست)

بهینه سازی (برای مشاهده بهتر کارکرد صفحه ، تنظیمات و بهبودهایی انجام دهید)

ترکیب (ادغام دو یا چند صفحه در یک صفحه ، با حذف هر صفحه 301 تغییر مسیر داده شده)

این وظیفه ای است که اکثر سایت ها بسته به میزان محتوای ارسال شده باید سالی یک یا دو بار اجرا کنند.

مشکلات خرابی کلمات کلیدی را پیدا و برطرف کنید

اکثر مردم اشتباه درستی دارند که کلمه کلیدی درگیری چیست و به اشتباه به آن اشاره می کنند . به عنوان زمانی که دو یا چند صفحه برای کلمه کلیدی یکسان بهینه می شوند. اما این واقعاً درست نیست.

در واقع ، همانطور که در راهنمای خود تعریف می کنیم:

فقط به این دلیل که دو یا چند صفحه در وب سایت شما برای همان کلمه کلیدی بهینه شده اند . به طور خودکار به این معنی نیست که هیچ یک از آنها نمی توانند رتبه بندی کنند . ساختارشکنی کلمات کلیدی درمورد نیت است.

زمانی اتفاق می افتد که دو یا چند صفحه داشته باشید که هدف مشابهی را هدف قرار داده اند.

حقیقت این است که شما می توانید بیش از یک صفحه برای همان کلمه کلیدی بهینه شده داشته باشید . به شرطی که هدف دیگری را هدف قرار دهد.

به عنوان مثال ، یکی ممکن است معامله ای و دیگری اطلاعاتی باشد. اما علائم رایجی که ممکن است سایت شما دارای این موارد باشد که نیاز به توجه دارد عبارتند از:

URL های طبقه بندی شده به SERP تغییر می کنند .

رتبه بندی شما دائماً در نوسان است .

شما در حال تلاش برای افزایش رتبه بندی کلمه کلیدی خود هستید .

URL صفحه اشتباه را مرتب می کند .

و می توانید با استفاده از ابزار SEMrush Keyword Breaker که به عنوان بخشی از Placker Tracker ارائه می شود ، مشکلات خاص کلمه کلیدی را در مورد رفع مشکل پیدا کنید.

موقعیت SEMrush خود را پیگیری کنید

تکنیک های سئو ، تکنیک سئو

تکنیک های پیشرفته سئو

با توجه به اینکه URL ها یا مکان ها دارای نوسان هستند می توانید . از این موضوع برای مشاهده مشکلات خرابی حیوانات خانگی یا بر اساس کلمه کلیدی یا بر اساس صفحه استفاده کنید.

موقعیت کلمات کلیدی رد شده را پیگیری کنید

پس از یافتن مشکلات ، می توانید آنها را به چند روش مختلف رفع کنید ، از جمله:

301 صفحه برچیده شده را حذف و هدایت کرد

صفحات برچیده شده را قانونی کنید

صفحات را تصفیه کنید

صفحات را ادغام و تلفیق کنید

بازسازی ساختارهای پیوند داخلی

تسلط بر اتصال داخلی

پیوند داخلی یکی از کم ارزش ترین تکنیک های سئو است. به عنوان سئو ، ما قبل از اطمینان از اینکه پیوندهایی که در حال حاضر داریم به بهترین شکل ممکن کار می کنند . اغلب پس از به دست آوردن بک لینک بسیار سریع در تعقیب هستیم.

یکی از فعالیتهای مثر در انجام این کار ، بهبود پیوند داخلی است که بر اساس کدام صفحات بیشترین ارتباط را با سایت شما دارند . ابزار SEMrush Backlink Analytics را بارگیری کرده و به زبانه “صفحات فهرست شده” بروید ، مرتب سازی بر اساس “دامنه ها”.

اینها از دیدگاه پیوند ، قوی ترین صفحات وب سایت شما هستند ، آن صفحاتی که بیشترین دامنه مرجع پیوند را دارند.

می توانید از این امر برای توزیع مجدد برخی از مراجع مرتبط کننده و انتقال آن به سایر صفحات (مرتبط) در سایت خود استفاده کنید. به دنبال فرصت هایی برای پیوند دادن به آن صفحات با صفحات مربوطه باشید . که نیاز به افزایش دید آلی دارند ، و به دقت در مورد متن لنگر مورد استفاده خود فکر کنید. این تکتیک سئو موثر است و باید مرتباً مورد بررسی قرار گیرد .

هنگام جستجوی محتوای جدید برای جستجوی فرصت های پیوند داخلی استفاده می شود.

منبع : semrush

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا