انواع سئو و تکنیک های مربوط به سئو و معرفی بهترین تکنیک های سئو
انواع سئو
قبل از شروع بهینه سازی سایت خود ، مهم است که انواع مختلف سئو موجود در کسب و کار خود را درک کنید. این شامل تکنیک های خوب و بد است. درک این استراتژی ها و تکنیک های مختلف به شما کمک می کند کمپینی ایجاد کنید که. منجر به نتایج ارگانیک بهتری برای کسب و کار شما شود.
در این صفحه چهار نوع سئو و چهار تکنیک مربوط به سئو را بیان خواهیم کرد.
4 نوع اصلی سئو
هنگام توسعه کمپین سئو ، مهم است که انواع مختلف سئو را که کسب و کار شما می تواند درک کند – و اطمینان حاصل کنید که نوع سئو را انتخاب می کنید که بهترین نتیجه ممکن را برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت.
در اینجا چهار نوع اصلی از تکنیک های SEO وجود دارد:
سئو کلاه سفید
تکنیک های SEO کلاه سفید بهترین راه برای بهبود و بهبود رتبه بندی SEO شما در طول زمان است. اینها تکنیک هایی است که Google به شما کمک می کند تا در رتبه بندی بهتر سایت خود از آنها استفاده کنید. آنها به دستورالعمل های موتور جستجوی گوگل پایبند بوده و نتایج مثبتی برای تجارت شما به دست می آورند.
این تکنیک ها عبارتند از:
محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید: محتوای با کیفیت بالا مشتریان بالقوه ارزشمندی را به صفحه شما می آورد که به تجارت شما علاقه مند هستند. این به شما کمک می کند رتبه بندی خود را بهینه کنید تا به ترافیک علاقه مند بیشتری برسید. شما می توانید انواع مختلفی از محتوای مربوط به صنعت ، از جمله وبلاگ ها ، کتاب های الکترونیکی ، فیلم ها و اینفوگرافیک ها را ایجاد کنید.
بهینه سازی HTML: پاک کردن کد سایت به بهبود عملکرد سایت کمک می کند. این شامل مواردی مانند تمیز کردن کد نامرتب ، از بین بردن فضاهای سفید و کاهش متن غیرضروری است. این به سایت شما کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته باشد.
اشتراک در شبکه های اجتماعی: شبکه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا به سایت خود مراجعه کنید. شما می توانید جذابیت وب سایت خود را تقویت کرده و مشتریان بالقوه خود را به صفحه خود جذب کنید. این به شما کمک می کند رتبه خود را بهبود ببخشید.
استفاده از سایت خود را آسان کنید: اگر می خواهید سرنخ های سایت خود را حفظ کنید ، استفاده از آن آسان است. این به معنای ایجاد یک طراحی جذاب ، ناوبری منظم و تعامل سایت شما با تصاویر و فیلم های شماست.
بهبود رتبه
تکنیک های انواع سئو کلاه سفید برای نتیجه گیری زمان بر است. نتایج ، با این حال ، ارزشش را دارد. شما رشد پایدار خواهید داشت و همچنان به سایت خود کمک خواهید کرد تا در نتایج جستجو عملکرد بهتری داشته باشد.
تکنیک های SEO کلاه سفید بهترین راه برای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو است.
اگر هر بار که Google الگوریتم خود را به روز می کند ، رتبه سایت شما تحت تأثیر قرار می گیرد ، می دانید که آیا از روش های SEO کلاه سفید به درستی استفاده می کنید. وقتی تکنیک های SEO کلاه سفید را به درستی تمرین می کنید ، ممکن است با تغییر الگوریتم ، در رتبه بندی خود کاهش پیدا کنید. این نشان نمی دهد که شما از تکنیک های بد استفاده می کنید ، بلکه نشان می دهد که شما به درستی از تکنیک های کلاه سفید استفاده می کنید و نیاز به تنظیم دارید.
ویرایش مدتی طول می کشد اما به راحتی می توانید سایت خود را به مسیر قبلی برگردانید. تکنیک های SEO کلاه سفید بهترین راه برای بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو در طولانی مدت است.
سئو کلاه سیاه
تکنیک های SEO کلاه سیاه از الگوریتم های جستجو برای بدست آوردن رتبه های بالاتر سو استفاده می کنند.
برخی از شرکت ها از تکنیک های SEO کلاه سیاه استفاده می کنند زیرا منجر به نتایج سریع می شود . مردم رضایت فوری و بدون کار زیاد را می خواهند. اما نکته منفی این است که SEO کلاه سیاه در دراز مدت به کسب و کار آسیب می رساند.
انواع سئو کلاه سیاه از نقاط ضعف الگوریتم برای بدست آوردن رتبه های بالاتر در نتایج جستجو استفاده می کند.
چندین تاکتیک وجود دارد که زیر کلاه سیاه قرار می گیرند:
پیوند هرزنامه
پر کردن کلمات کلیدی
مسدود کردن
متن / پیوندهای مخفی
از کلمات کلیدی نامناسب و رایج استفاده کنید
در مورد چگونگی بهبود عناوین HTML
مطالب را کپی کنید
خرید لینک
اینها تنها برخی از تاکتیکهایی است که شرکتها برای بهبود سایتهای خود استفاده می کنند. در حالی که این تاکتیک ها رتبه بندی را بهبود می بخشند ، اما دائمی نیستند. گوگل این روش ها را انتخاب می کند و اگر گرفتار شوید ، سایت شما آسیب زیادی خواهد دید.
موتورهای جستجو کسب و کار شما را جریمه می کنند و سایت شما را در نتایج جستجوی مربوطه منع می کنند. از آنجا که Google فقط می خواهد نتایج جستجوی مرتبط ایجاد کند ، افرادی را که برای رسیدن به بالای رتبه بندی میانبر می گیرند ممنوع می کند.
سئو کلاه خاکستری
کلاه خاکستری سئو SEO حدفاصل کلاه سفید و مشکی انواع سئو شما است. این تکنیک برای سایت شما بسیار مناسب نیست ، اما در لیست بدی قرار نگرفته است. به همین دلیل است که این یک تاکتیک SEO “خاکستری” در نظر گرفته می شود زیرا در یک منطقه خاکستری قرار می گیرد.
گوگل این تکنیک های جستجوگرها را ممنوع نمی کند ، اما یک روش قابل قبول برای دریافت هدایت نیست. تکنیک های SEO کلاه خاکستری خطرناک است ، اما به عنوان “یک راه حل مقرون به صرفه” به بازار عرضه می شود. شرکت هایی که تکنیک های SEO خاکستری ارائه می دهند هزینه های آنها را کاهش می دهند زیرا از روش های سوال برانگیز استفاده می کنند.
در اینجا چند نمونه از تکنیک های SEO خاکستری آورده شده است:
مقالات Clickbait
محتوا را ببافید
تبادل لینک
بررسی های پرداخت شده
اینها تاکتیکهایی است که شرکتها برای بهبود عملکرد سایتهای خود در نتایج جستجو استفاده می کنند. گوگل SEO کلاه های خاکستری را به طور کامل ممنوع نمی کند ، اما بهترین نیست.
Y برای کمک به رشد سایت شما. این می تواند تأثیرات منفی داشته باشد که به جای اینکه به آن کمک کند ، به کسب و کار شما آسیب می رساند.
انواع سئو منفی
انواع سئو منفی تنظیم منحصر به فردی برای تجارت شما است. این عمل شما توسط شخص دیگری انجام نشده است. سناریوهای منفی انواع سئو را بین شرکت ها و رقبای آنها مشاهده خواهید کرد.
وقتی می بینید مشاغلی از SEO منفی استفاده می کند ، آنها سعی می کنند به اعتبار رقبا آسیب برسانند. شرکت ها از روش های کلاه خاکستری و سیاه برای آسیب رساندن به تجارت رقبا استفاده می کنند. آنها این تکنیک ها را برای تنزل رتبه کسب و کار به کار می گیرند تا بتوانند مهارت های خود را ارتقا دهند.
برخی از استراتژی ها وجود دارد که شرکت ها با SEO منفی استفاده می کنند:
ایجاد پیوندهای غیر طبیعی به سایت یک رقیب
نظرات منفی ارسال کنید
هک وب سایت ها برای اصلاح محتوا
هدف سئو منفی آسیب رساندن به وب سایت های دیگر برای منافع شخصی است. کنترل آن دشوار است زیرا شرکت های دیگر به سایت شما آسیب می رسانند. هنگام اجرای کمپین SEO خود ، باید دائماً آن را کنترل کنید تا اطمینان حاصل کنید که در فعالیت یا عملکرد هیچ افت و خیز غیرمعمول یا غیرمنتظره ای وجود ندارد.
منبع : webfx