مطالب پیشنهادی فارسی کلاب
دسته بندی نشده

پایان کارسه ضدانقلاب/اقدام تروریستی درقبال۲۰میلیون و سفر به اروپا

مطالب پربازدید

حکم اعدام لقمان مرادی فرزند عثمان، زانیار مرادی فرزند اقبال ورامین حسین پناهی سه تن از محکومان دادگاه‌های انقلاب تهران و سنندج، سحرگآه امروز اجرا شد.سه ضد انقلاب

حکم اعدام لقمان مرادی فرزند عثمان، زانیار مرادی فرزند اقبال ورامین حسین پناهی سه تن از محکومان دادگاه‌های انقلاب تهران و سنندج، سحرگآه امروز اجرا شد.

سه ضد انقلابی که هر یک با دستور گرفتن از دشمنان خارج نشین و ضد انقلاب بنا به اعترافات خود قصد انجام عملیات های تروریستی در کشور آن هم در سطح گسترده داشتند. یکی از این متهمان رامین حسین پناهی است که به قصد انجام فعالیت های خرابکارانه به کشور وارد شد و پس از ورود غیرقانونی بازداشت شد. پس از دستگیری وی، دادگستری استان کردستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس مدارک مستند ایشان سال ها قبل از دستگیری تحت تاثیر برادرانش که عضو گروهک تروریستی کومله بوده جذب این گروهک شده و برای آنها در داخل کشور فعالیت هایی داشته است.

گذراندن دوره های ضد امنیتی در خارج از کشور

مطالب پربازدید

این فرد در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ بصورت غیر قانونی از کشور خارج و به این گروه میپیوندد و پس از گذراندن دوره های ضد امنیتی در قالب یک تیم نظامی برای انجام اقدامات تروریستی و ترور شهروندان در تیر ماه ۱۳۹۶ به داخل کشور اعزام که در درگیری با نیروهای نظامی سه نفر از عناصر نظامی گروهک کشته و ایشان نیز دستگیر می شوند.

وی هنگام دستگیری وی مسلح به سلاح کلاش، اسلحه کمری و نارنجک بوده و در تحقیقات اقرار به ورورد مسلحانه و درگیری با مامورین می کند.

 

۳عنوان اتهامی اصلی رامین حسین پناهی

بازپرس دادسرای سنندج به نامبرده اتهامات محاربه، عضویت در گروه‌های معاند نظام و حمل مهمات جنگی را تفهیم نموده و متهم تحت قرار بازداشت موقت قرار می‌گیرد. وی اقرار نموده است که مسلحانه وارد کشور شده و قصد عملیات در داخل کشور را داشته است. هم‌چنین پذیرفته است که یک خشاب ۳۰ تیری را به سمت ماموران شلیک کرده و افزوده است برای انجام مأموریت گروهکی به منطقه دهگلان وارد شده بود.

مطالب پربازدید

و نهایتا در یک فرایند دادرسی عادلانه به اتهام بغی و با مداخله وکیل، محاکمه و به استناد مواد ۲۸۷ و مفهوم مخالف ۲۸۸ و ماده ۲۱۱ و تبصره آن از قانون مجازات اسلامی به اعدام محکوم، حکم صارده پس از فرجام خواهی در دیوان عالی کشور ابرام شد.

نام متهم فعالیت ها اقرار متهم:  عنوان اتهامی حکم
رامین حسین پناهی ورود به کشور به قصد عملیات خرابکارانه/ پرتاب نارنجک جنگی و شلیک تیر به سمت ماموران   مسلحانه وارد کشور شده و قصد عملیات در داخل کشور را داشتم/ پرتاب خشاب ۳۰ تیری  به سمت ماموران/ انجام مأموریت گروهکی محاربه، عضویت در گروه‌های معاند نظام و حمل مهمات جنگی اعدام 
لقمان مرادی   اقدام تروریستی در شهرستان مریوان منجر به فوت سه نفر / دارای سابقه فعالیت علیه امنیت ملی  یشنهاد زانیار مبنی بر ترور را در قبال دریافت وجه پذیرفته و در جهت همراهی با او، یک قبضه اسلحه کلاش از عراق تهیه کردم  ام علیه امنیت ملی، ترور و سه فقره قتل عمدی، تردد غیرمجاز از مرز و مشارکت در حمل و نگهداری اسلحه‌ی جنگی  اعدام 
زانیار مرادی   اقدام تروریستی در شهرستان مریوان منجر به فوت سه نفر / دارای سابقه فعالیت علیه امنیت ملی  اقدامات مجرمانه را به پیشنهاد فردی به نام هلپاچ که یک تبعه عراقی بود، با هدف دریافت بیست میلیون تومان پول و اعزام به یک کشور اروپایی انجام دادم.   محاربه، معاونت در سه فقره قتل عمد و مشارکت در حمل و نگهداری اسلحه‌ی جنگی اعدام

اعدام دو سابقه دار

یکی دیگر از اعدامی های صبح امروز، زانیار مرادی است که او هم اقدام علیه امنیت ملی را در دستور کار خود دارد. وی دارای سوابق دستگیری به اتهامات علیه امنیت بوده‌ است. علاوه بر این شخص، لقمان مرادی هم یکی دیگر از اعدامی های امنیتی است که او هم دارای دو فقره سابقه‌ی دستگیری در سال‌های ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ بوده و زانیار نیز دارای یک فقره سابقه محکومیت به سه سال حبس بابت ارتکاب جرم علیه امنیت ملی داشته است.

 

اقدامات مجرمانه در قبال ۲۰میلیون تومان

مطالب پیشنهادی فارسی کلاب

زانیار مرادی نزد بازپرس دادسرای سنندج، با قبول اتهام اظهار داشته است اقدامات مجرمانه را به پیشنهاد فردی به نام هلپاچ که یک تبعه عراقی بود، با هدف دریافت بیست میلیون تومان پول و اعزام به یک کشور اروپایی انجام داده است. وی افزوده است در اجرای عملیات ترور، لقمان را با خود همراه نموده و پس از تهیه اسلحه و انجام ترور هر سه نفر به عراق رفته است. لقمان مرادی نیز ضمن تایید اظهارات زانیار، اقرار نموده است که پیشنهاد زانیار مبنی بر ترور را در قبال دریافت وجه پذیرفته و در جهت همراهی با او، یک قبضه اسلحه کلاش از عراق تهیه کرده؛ به همراه زانیار هفت تا هشت بار به موقعیت ترور که میان مسجد و منزل امام جمعه بوده مراجعه نموده و نهایتاً در ساعت ۲۱ شب مورخ ۱۳۸۸/۴/۱۴ در مسیر بازگشت مرحومان از مسجد به طرف آن‌ها شلیک کرده و سپس ترک موتور زانیار مرادی محل را ترک نموده است.

مطالب پربازدید
وب گردی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا